Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Spooktelefoontjes om 04.30 uur!
GhostCall
Ik krijg (ik denk dagelijks, maar ik slaap er gelukkig vaak doorheen) om 04.30 uur een zogenaamde spooktelefoontje. Wanneer ik niet even opneem en neerleg, blijft vaak de lijn uitgeschakeld.

Eind augustus heb ik hierover contact opgenomen met de klantenservice van Online. Ondanks de grote bereidheid om te helpen, is er toen niet echt een oplossing gevonden. Ik heb nieuwe software voor de Livebox gekregen (software versie 3202_2601E6). Ik heb de draadjes van de telefoon gewisseld en zelfs een telefoon voor internetbellen gekocht. Niets lijkt te helpen. Is er inmiddels een oplossing bekend? Het is wat omslachtig om iedere avond de telefoonstekker eruit te trekken...

Gr. Tamara

TCP_IP
2601EA is de nieuwste, degene die dit soort problemen zou moeten verhelpen.
Stuur het Online Service Team even een PB met link naar dit topic en daarbij je klantgevens. Dan kunnen ze de nieuwe firmware voor je klaarzetten.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

dreke1967
Ik had eerst een LiveBox en na de beruchte update van die spooktelefoontjes Na overleg met de helpdesk kreeg ik een Speedtouch modem.

Na dit geïnstalleerd te hebben waren de spooktelefoontjes weg..... voor 1 week en toen begon het gezeur met dit modem ook.
Steeds rond 02:30 (soms 15 minuten eerder of later) steeds weer spooktelefoontjes. Dan drie dagen achter elkaar, dan weer even niet.

Ik ben inmiddels overgestapt naar ZIGGO. Ik heb ze ruim 6 weken de tijd gegeven het probleem op te lossen. Dat was niet gelukt, dus nu ZIGGO.

Hier mijn verbinding van nu, en die wordt binnenkort verhoogt.
611543376
Gewijzigd door dreke1967 op 03 November 2009, 21:04

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Spooktelefoontjes om 04.30 uur!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie