Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Livebox tov speedtouch
Erikje
Een vriend van mij heeft onlangs een nieuwe abonnement 20Mb afgesloten en heeft daarbij de Alcatel speedtouch 706 modem gekregen.
Nu vroeg ik mij af of deze modem niet veel beter is dan die oude livebox die ik al jaren in mijn bezit hebt. Er zijn geen problemen hoor. Maar mogelijk kan ik de livebox omruilen voor de speedtouch 706.

TCP_IP
Over de speedtouch heb ik over het algemeen minder geklaag gehoord dan over de livebox.
Livebox omruilen voor de speedtouch kan niet heb ik vernomen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

rrozema
Daar staat echter tegenover dat ook veel minder klanten een speedtouch hebben gekregen. En van die weinige mensen zijn er juist wel zeer ernstige problemen; denk bijvoorbeeld aan de max. 2Mbps klachten. Als de livebox nu goed werkt, dan zou ik er persoonlijk niets aan willen veranderen als het mijn verbinding was...

TCP_IP
Goed punt!
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox tov speedtouch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 Aug 2016
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 May 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 May 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 Jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 Oct 2014
Advertentie