obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE
TCP_IP
Er klopt iets niet ... en weet niet zo wat.
Als Online telefonie het doet, MOET het internet het ook doen namelijk. Telefonie=VOIP.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Fazerin
Ja, zeker klopte niet, want Baas BV had mij gebeld en in mijn voice mail ingesproken.

Elke keer als ik langs dat doosje loop, dan kijk ik welke lampjes branden.
Omdat een dag DSL lamp op steady staat, dacht ik zo net laat ik maar resetten.
Dus spanning uit/aan en ja 'hoor' lampjes internet en telefonie branden ook.
Nu zit ik van huis te internetten.

Niet te vroeg juichen.......voor hoelang Cool
 
Fazerin
Ik voel mij nu stoer, met 2 laptops online: kabel en wireless. Ik ben mijn nieuwe Laptop aan het installeren.
 
rrozema
Gefeliciteerd Fazerin!
 
Fazerin
Dank je wel. Duim je voor mij dat het zo blijft Cool
 
TCP_IP
Duim met je mee Cool
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Fazerin
Vandaag eindelijk 2 telefoontjes van online.
De eerste : He, t doet het, ik kan de call sluiten.
De tweede : Ja, wij hebben een upgrade van software geplaatst....ik heb niets vernomen....voor een akcie. Wil je nog de telefoon testen.
 
Tiger
Beste Fazerin,

Als ik even terug blik was je probleem begonnen in het weekend van 17/18 October en het schijnt nu RUIM 40 dagen erna opgelost te zijn ik hoop voor jou dat dit ook zo blijft.
Wat een geweldige prestatie van Online nu komen ze zeker in aanmerking voor de bevroren douche van RADAR.
 
Fazerin

Quote

Tiger schreef:
Beste Fazerin,

Als ik even terug blik was je probleem begonnen in het weekend van 17/18 October en het schijnt nu RUIM 40 dagen erna opgelost te zijn ik hoop voor jou dat dit ook zo blijft.
Wat een geweldige prestatie van Online nu komen ze zeker in aanmerking voor de bevroren douche van RADAR.


Ja zeker, gisteren was ik bezig met de balans op te maken en wacht nog op mijn volgende telefoon rekening.
Tot mijn grote verbazing zag ik dat ze EUR 50,- zo maar hebben afgeschreven in Oktober voor 'eenmalig aansluit kosten', nou ja eerst 2 x 50, daarna in November gecorrigeerd.
Het is onaangekondigd en onterecht. Dat de provider verandert van Wanadoo naar Online hoef ik geen aansluitkosten te betalen voor een abonnement die langer dan 3 jaar loopt.

Dus het wordt een ijs ijs ijs koude douche.
 
Tiger
Het is gewoon schandalig dat dit soort dingen (slordigheden) gebeuren ben benieuwd wanneer daar eens orde op zaken gestelt wordt om dit te voorkomen.

Dit is toch vaker gebeurt ik zou zeggen een provider onwaardig die de NR.1 wil zijn maar als ze op die manier door blijven gaan worden ze dat wel maar niet de nr.1 aan de top.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn Livebox blijft knipperen OFFLINE', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
DMZ aanzetten blijft hangen op loading Zyxel configuratie en problemen : 1 25 jan 2018
Advertentie