obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
buurman heeft mijn lijn gekregen
walterkevin
hmm weer iets raars als ik jou was zou ik gewoon weg gaan bij heel die kpn shit en lijn..
ik heb ook een keer iets gehad en toen had ik nog planet.
en ik betaalde gewoon 3 jaar voor een ander....
 
Tiger
@walterkevin,

Jij hebt het over kpn shit maar dit is toch iets wat maar zelden voorkomt, er kan natuurlijk altijd wel iets fout gaan en een probleem is altijd op te lossen daar hoeft het geen shit voor te zijn maar dat jij 3 jaar voor een ander betaald hebt daar kan ik niet bij dat is een vreemde zaak.
 
talin
en weer een dag verder...

Woensdag 18 November.

- gisteren uren vrij genomen van mijn werk omdat de KPN monteur tussen 2 en 4 langs zou komen, je raad het al, kwart voor 4 een telefoontje de monteur gaat het niet redden...
hij zou er rond 7 uur savonds kunnen zijn, blij dat ik savonds geen afspraken had en jammer dat ik die uren vrij heb moeten nemen.
- 5 uur gaat de telefoon: KPN monteur! ik sta bij de wijkcentrale en ik krijg 0,0 op je lijn heb je er wel wat achter hangen, ja mijn modem.
ok kom ik er zo aan, monteur pieper er op gezet en weer terug naar wijkcentrale kreeg ie weer 0,0, hij zou een andere monteur regelen om de grondkabel na te laten kijken.
die zou vandaag ( weer een dag verder ) tussen 12 en 2 langs kunnen komen, nu heeft mijn vrouw gelukkig vrij tussen die uren en hoop ik echt dat hij dan ook komt.

- vanmorgen ging de telefoon, toen ik onderweg was naar de auto dat KPN direct een monteur had, ik kon echt niet wachten en zal dus vanmiddag moeten afwachten.

- toen belde Online net, ze hadden nog geen terugkoppeling van KPN gehad, ik het verhaal verteld en die vertelde me dat hij op aansluitnummers van de draden had kunnen zien waar de fout zat end at ze dus daadwerkelijk de verkeerde lijn hebben gebruikt, dan is het ook niet raar dat de monteur geen signaal kreeg gisteravond, hij ging zijn best doen om KPN dit nu aan het verstand te krijgen.

we wachten weer af!
 
talin
- monteur was netjes op tijd, een half uur later belde mijn vrouw dat er lijn was.
- internet werkt thuis!

ik heb nog niet vernomen wat de monteur nu heeft gedaan, zal dit aanvullen en dan uitzoeken vanaf wanneer er gefactureerd gaat worden en wanneer nu mijn 7 dagen op zicht ingaat en wanneer mijn 5 dagen gratis om uit te proberen in gaan.

dan maar eens gaan horen wat ze de buurman gaan vergoeden en wat ik hier voor al mijn belkosten retour ga krijgen en natuurlijk wanneer mijn gegevens weer goed staan.

vanavond gaan proberen om de telefoon werkend te krijgen.
Gewijzigd door talin op 18 november 2009, 12:55
 
Vlokjesman
Toch nog netjes. 8 dagen Smile
Ik ben ijdel. I know I am!
 
talin

Quote

Vlokjesman schreef:
Toch nog netjes. 8 dagen Smile


9 werkdagen
13 normale dagen
ik denk voor 80 euro aan telefoonkosten
een zeer boze buurman
5 snipperuren
3 verschillende monteurs aan de deur
en veel loze beloftes van Online die ze niet echt na gekomen zijn.
- ja meneer we houden u op de hoogte
- nee het ligt niet aan ons wij hebben alles goed gedaan
- nee meneer verwisseling van huisnummers hebben we niet gedaan
- ja meneer we gaan u terug bellen
- nee meneer dat kan niet wij hebben geen verkeerde levering gedaan
- nee meneer het is uitgesloten dat we bij de buurman hebben geleverd
- nee meneer er bestaat absoluut geen verband tussen geen internet bij uw buurman op de datum dat u opgeleverd werd
 
TCP_IP
Niet al te best begin zo te lezen.

Maar goed, veel slechter kan het ook niet meer worden natuurlijk!

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Tiger
@Vlokjesman,

Ik vindt n.a.v.het verhaal van talin helemaal niet netjes hoe Online zich heeft opgestelt t.o.v. talin

En dan staat ook nog groot op hun site dat ze genomineerd zijn voor de website van het jaar.

Hoe zit het dan met de klantenservice willen ze daar ook nog voor genomineerd worden ?.

Dit is niet de 1e keer dat ze zo acteren en dat zal ook niet de laatste keer zijn het wordt eens tijd dat ze het fatsoen hebben om hun afspraken na te komen die ze met de klanten hebben afgesproken.

En tenslotte klantvriendelijkheid kost geen moeite je moet het alleen willen.
 
talin
- Donderdag 19 November

ik had gehoopt dat het anders was maar donderdagmorgen lag de lijn er weer uit, vanaf half 12 was er geen verbinding meer navraag bij de buurman, daar ook geen lijn meer..

- maar weer eens bellen leverde op bij de klantenservice dat ik binnen 5 werkdagen geholpen zou worden door het door te zetten naar de TD...

ik had nog een nummer in Amsterdam maar wist geen naam, kwam uit bij de Receptie van Online en na wat uitleg kreeg ik de goede persoon aan de lijn.
die het verhaal verteld en ze moest heeel diep zuchten.
ze ging er achteraan.

- de buurman weer aan de telefoon, er zaten 2 mannetjes van KPN in de wijkcentrale...

- er zou een algemene storing in onze wijk zijn.
en ze zouden een monteur sturen

- uurtje later belde er netjes een planner van KPN die vroeg wanneer het schikte.
bij hoge uitzondering kon hij er zaterdag 1 langs laten komen.

- vrijdag 20 November

buurman kwam weer eens langs, beide nog steeds geen signaal, hij had een telefoonnummer van KPN of ik die a.u.b. ook nog een x wilde bellen, maar natuurlijk.

beste meneer verhaal verteld, en proberen duidelijk te maken wat nu het probleem is, die vroeg mij om de modem uit te zetten, toen werd ik een beetje pissig en probeerde hem nogmaals duidelijk te maken dat daar het probleem niet zat, hij hield netjes voet bij stuk en vroeg mij om mijn modem uit te zetten om toch zijn procedure af te werken.

ik zet mijn modem uit en je raad het al, Ja! zegt de beste man nu gaat die van uw buurman uit!
NEE dat is die van mij!!!!!

het zou een kwestie zijn van policy's die niet goed stonden en SSID's die niet goed coimmuniceerden met onze modem dit zou 7 werkdagen duren eer opgelost want hoet moest door de KPN molen.
toen ik hem mijn beroep vertelde en hem zei dat ie aardig onzin praatte toomde hij iets in en ging hij zijn best doen maar hij wil/kon niets garanderen en nee een datum wilde hij al helemaal niet noemen.

- toen ik hem vertelde dat er voor mij via online een monteur zou komen zei hij dat dat niet zou gaan helpen en dat die niets zou kunnen doen ter plekke, ik was het daar niet mee eens en ik heb hem gezegd dat ie verder voor mij geen actie hoefde te ondernemen en ik mijn monteur eerst wilde afwachten.

- Zaterdag netjes op tijd een monteur van KPN die heeft in de wijkcenrale 2 draadjes omgewisseld en het hele weekend heeft het feiloos gewerkt!
- telefoon geinstalleerd en die werkte ook in 1 x.
ben heel benieuwd wanneer KPN weer de draden gaan omzetten... want ben bang dat dit niet mijn laatste post gaat worden.
 
Vlokjesman
ik ben hier een beetje laat mee denk ik maar is het inmiddels al verholpen ?
Ik ben ijdel. I know I am!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'buurman heeft mijn lijn gekregen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Geen twee toestellen mogelijk op mijn Zyxel? Zyxel configuratie en problemen : 8 27 nov 2018
Mijn ervaringen met de M7 MZ-101 ontvanger Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 2 22 apr 2018
geen email voor mijn-online Helpdesk : 6 26 okt 2015
Advertentie