obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Wanadoo ADSL Extra op Windows 7
atwanadoo
Misschien is het al gevraagd, maar hoe krijg ik Internet op m'n nieuwe laptop die op Windows 7 draait? Ik kan de installatie CD niet meer terug vinden.

Ik heb een Wanadoo live box
 
TCP_IP
CD heb je in principe helemaal niet nodig!
Ik ga er vanuit dat je draadloos wilt internetten?
gebruik je de dongle va online of de ingebouwde draadloze netwerkkaart?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
atwanadoo
ik heb geen idee of draadloos mogelijk is met deze livebox (volgens mij niet), op m'n oude PC is er een verbinding via een netwerk kabel.

Ik heb de Online assistent al geprobeerd, maar zodra de bestanden zijn uitgepakt, dan wil die MCC-nog-wattes installeren die m'n laptop niet oppakt. Mogelijk dat Online assistent niet werkt onder W7.

Ik heb geen idee wat dongle is. Ik heb wel draadloze internetkaart in m'n laptop.
 
TCP_IP
Hoe wil je verbinding maken met je livebox dan, via netwerkkabel?

Die hoef je dan alleen maar in je laptop te pluggen hoor en werkt meteen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
TH
Je hoeft geen Wanadoo software te installeren onder windows.

Normaliter moet het meteen werken. Vaak moet wel een draadloze kaart worden geconfigureerd, dus moet je de nodige recente stuurprogramma's downloaden.

De 64-bits versie levert bij veel randapparaten(ja ook WIFI kaarten) compabiliteitsproblemen op, dus als je op 64 bit draait moet je nagaan of je netwerkkaarten dit aankunnen.

Verder zelf erg tevreden over W7. Het lijkt of deze beter de pakketten stuurt, want de downloadsnelheid is aanzienlijk verbeterd.

TH
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanadoo ADSL Extra op Windows 7', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gratis af te halen: ADSL/VoIP modem Huawei HG655d (met root access) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 19 dec 2018
wijziging \adsl Extra 20MB/S naar ADSL internet 30MB/S Algemeen : 5 25 aug 2017
Zyxel modem adsl lampje brandt niet Algemeen : 10 02 feb 2017
ADSL/VDSL instellingen Frequently Asked Questions : 5 31 dec 2016
Welk modem kan ik gebruiken met Online ADSL extra/familie? Eigen modem configuratie en problemen : 125 30 nov 2016
Advertentie