Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
een gameserver opzetten?
|
|
Richard |
Geplaatst op 29 August 2006, 15:56
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Misschien zie je hem zelf niet in de lijst maar anderen wel? Kun je niet een ander vragen of ie niet eens kijken kan? Als dit niet werkt en hij doet het nog niet, dan is er een ander probleem, op diverse forums lees ik dat ze het niet voor elkaar kregen ondanks allemaal juiste instellingen. Maar ik zou toch eerst even iemand extern laten kijken. Greetings, Richard.
|
|
|
Excellence |
Geplaatst op 29 August 2006, 20:21
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 17 Aug 2006 |
dat zal ik ff doen en dan post ik wel ff wat het resultaat is |
|
|
Excellence |
Geplaatst op 08 September 2006, 20:35
|
Activiteit Berichten: 32 Lid sinds: 17 Aug 2006 |
ok dan server werkt hij werkte heel de tijd al maar ik kon em niet zien. mensen kunnen em wel zien en connecteren met mn PC IP Thnx Oh ja, ik heb em gewoon mn poorten open gedaan en iemand erop af gestuurd Thnx voor jullie hulp |
|
|
Richard |
Geplaatst op 08 September 2006, 22:00
|
Activiteit » Maastricht Berichten: 2179 Lid sinds: 03 Apr 2006 |
Kijk, dat scheelt al weer. Fijn dat ie toch werkt, soms zie je hem lokaal inderdaad niet, heb ik hier ook wel eens met mijn gameserver (als ie draait) vandaar de vraag. Veel speelplezier! Greetings, Richard.
|
|
|
Patatoman |
Geplaatst op 06 June 2007, 12:31
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 May 2007 |
Hallo, ik post mijn vraag hier maar even omdat het goed aansluit op dit topic. Als het niet goed is: Srry. Ik heb via trackmania een gameserver opgezet en dit is prima gegaan, ik kan mijn server zelf zien in de lijst en anderen ook, en ze kunnen ook connecten dus dat is allemaal prima. Mijn probleem is: ik kan zelf niet connecten met mijn server, nou heb ik gehoord dat dat komt omdat de LB herkend dat ik een poort aanspreek binnen mijn LAN en dan met de interne ip (192.168.1.*) gaat connecten.... Ik weet niet of dit klopt. Ter info: mijn server heb ik via ethernetkabel aangesloten, en mijn eigen pc is draadloos aangesloten. Hopelijk weet iemand hier meer over, alvast bedankt. |
|
|
Patatoman |
Geplaatst op 08 June 2007, 06:53
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 22 May 2007 |
Is dit misschien een moeilijke vraag? Of is deze ergens anders al beantwoord? |
|
|
rrozema |
Geplaatst op 08 June 2007, 16:16
|
Activiteit » Delft, 2191 meter vanaf Dt-Vhf Berichten: 2800 Lid sinds: 19 Feb 2006 |
(Is een beetje mijn stokpaardje, maar ach, toch nog maar een keer). Jij kunt zelf niet bij je game server omdat de livebox geen NAT-loopback ondersteunt. Je kunt wel de server op z'n interne ip adres (192.168.1.x) benaderen, maar niet op het adres zoals dat in de lijst van de game servers staat (= je externe ip adres). Er zijn een paar oplossingen mogelijk: 1 - overtuig Orange er van dat jij echt NAT-loopback in de firmware van de livebox nodig hebt en wacht totdat die firmware wordt geinstalleerd in jouw livebox, 2 - gebruik een externe proxy om je eigen server te benaderen, 3 - zet de livebox in bridge mode, zodat je router (die natuurlijk wel NAT-loopback moet ondersteunen) het externe ip adres krijgt. 1: ok, dream on... 3: sinds de laatste firmware update gaan er geruchten in de rondte dat bridge mode niet meer werkt, dus deze valt ook af. 2: Als jouw game server protocol proxies ondersteunt dan kan dit je redding zijn. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'een gameserver opzetten?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Gameserver draaien achter de 706 | Speedtouch 706 configuratie en problemen | : 18 | 15 Apr 2009 |
Home host gameserver niet bereikbaar | Livebox meer apparaten aansluiten | : 17 | 23 Aug 2008 |
HELP draadloosnetwerk opzetten | Algemeen | : 5 | 27 Jul 2008 |
Advertentie