obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
THOMSON TG712 WIFI N technologie?
Dangsu
@ rrozema
Ja er zijn inderdaad grote verschillende tussen diverse routers. Me werkstation is voorzien van 2 antennes N protocol met 2 freq. Dus deze zou moeten voldoen.

Ik zat zelf te overwegen om deze aan te schaffen (mocht die van online niet voldoen, iets wat ik verwacht):
http://tweakers.net/pricewatch/233448/linksys-wgkusb160n-wireless-n-adsl2+-gateway-kit-with-usb-adapter-in-nms.html

Volgens verschillende is dit een goede qua prijs/kwaliteit verhouding.

@ TCP-IP
Haha heel geruststellend. Ik ben tot nu toe een tevreden online klant. Dus hopelijk blijft dat zo! Smile
 
mesa57
Rare router. Een wlan interface van 300 mpbs, maar de lan aansluiting is slechts 100 mbps ...Frown
 
TCP_IP
Mwah de meesten met Wireless N hebben nog 100mbit poorten.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Dangsu
Helaas wel.
De routers met een gigabit poort zijn meteen een stuk duurder.

Iemand hier trouwens al een beetje ervaring met N?
 
Dangsu
Helaas wel.
De routers met een gigabit poort zijn meteen een stuk duurder.

Iemand hier trouwens al een beetje ervaring met N?
 
mesa57
Ik niet, maar op het ziggo forum
http://gebruikers.eu/forum/inde.../index.php
stik het van de ervaringen met N routers. Omdat Ziggo de internet snelheden verhoogt tot 50/120mbps zijn mensen massaal aan het overstappen op N routers. Met gigabyte lan wel te spreken dan, anders helpt het nog niet....
 
rrozema
De 160 serie is de slechtste van de N-range van linksys. Dus ik weet niet welke recensies jij gezien hebt maar als het je om snelheid en bereik gaat, dan zou ik persoonlijk liever gaan voor een router uit de 320 serie (met gigabit poorten) of zelfs een dual band uit de 610 serie.

http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/l...andards-NL

Maar als het je echt alleen om het bereik gaat, dan kun je beter een router kopen met losse antennes (in plaats van dit lelijke asbak ontwerp met interne antennes) zodat je de standaard antenne meteen kunt vervangen door een met een hogere db-waarde. Elke 3db extra betekent ruwweg een verdubbeling van je bereik.
 
The-MuPPeT
ik heb vande week een nieuwe modem bestel om dat mijn ouwe w706 kapot zou zijn naja volgende dag is die door gefikt dus kapot is die zeker

naja ik heb uiteraard op gezogt wat die wlan modem me te bieden had en ook ik las op internet dat het een b/g/n zou zijn

mooi niet dus ook in de interface zie je alleen b/g meer niet onder op de modem staat het zelfde

lullige is die man van online zij dat het ook een n-protocoo lzou hebben niet dus maar in de handleiding staat wel dat ik 130mb/s zou kunnen versturen dus ik dacht toppie lekker makkelijk voor de draadloze HDD bij de tv

mooi niet dus dit is niet het geval want ook in de interface staat 54MB/s

porten open gooien werkt daar en tegen weer wel

maar zou dit dicht getimmert wezen door online want op de site van thomson en in de handleiding staat wel over de bevaamde N-protocool
Gewijzigd door The-MuPPeT op 14 januari 2010, 19:26
 
walterkevin
N heeft meer bereik en met mijn playstation draadloos gaan streamen werkt met N wel lekker en met G niet (HD)
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'THOMSON TG712 WIFI N technologie?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie