obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 en XBOX360
kippengaas
Die komen ook door op mijn PC als ik ze via de router open zet.
 
I R Baboon
Dan functioneren de poorten prima.

Probeer nu weer de poorten te openen voor de Xbox.
UPnP laat je uit staan.

Vergewis je dat je het juiste ip adres gebruikt van de Xbox.
En dan weer testen.

Als er weer problemen zijn, kan naar mijn mening nog maar een ding het probleem veroorzaken.
Elke Thomson heeft een "intrusion detection". Die ondersteunt de firewall als er een aanval vermoed wordt
door een server of dienst. Die functie staat altijd aan.
Alleen met admin toegang kan je die functie uitschakelen.
Helaas heeft alleen Online die admin rechten. Klanten krijgen alleen user rechten.
En daar zit het probleem. De klantenservice zou voor jou die "intrusion detection" moeten uitschakelen.
Het is alleen de vraag of ze dat voor je doen.
In het Nederlands heet die functie "Inbraakdetectie".
Gewijzigd door I R Baboon op 13 april 2011, 01:56
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kippengaas
Dank je voor al je hulp, maar het heeft helaas nog niet gewerkt.
 
I R Baboon
Dan heb je maar twee mogelijkheden om dit op te lossen.

Als je niet belt via Online, kan je een eigen modem/router inzetten in plaats van de Thomson. Daarmee moet het wel lukken.

Of je wisselt van provider die met andere apparatuur werkt.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kippengaas
Toch nog maar een keer geprobeerd met alleen UPnP en geen statische IP adressen.... werkt het opeens wel Smile Waarschijnlijk was die uitgebreide beveiliging die ik helemaal aan het begin aan had staan de boosdoener.

Heel erg bedankt voor je hulp I R Baboon! Smile
 
I R Baboon
Of de poorten werken alleen bij ip adressen die de DHCP server uitdeelt.

Kwestie van uitproberen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
kippengaas
Hmmm nu staat ie opeens wel weer op strict :S Ik blijf het maar raar vinden.
 
I R Baboon
Je kan elk modem naar believen aansluiten op het Online netwerk.
Alleen telefonie van Online is gekoppeld aan Online modems/routers.
Dus als je geen telefonie hebt, heb je alle vrijheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 en XBOX360', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
Advertentie