Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
compensatie
|
|
ptr |
Geplaatst op 19 December 2009, 08:48
|
Activiteit Berichten: 2 Lid sinds: 04 Nov 2009 |
Ik zit nu al vanaf november te sodemieteren met wel telefoon geen telefoon lifebox aan lifebox uit lijkt wel een lamp,maar wel volle bak betalen,storing ok erg en geloof ook wel dat ze er wat aan doen. maar jongens zus de boel een beetje met een compensatie hebben andere toch ook gedaan. wel opschieten want ik ben het zat ,ik ben al bezich om wat anders te zoeken na een hele langetijd klant te zijn jaartje of 12 |
|
|
walterkevin |
Geplaatst op 19 December 2009, 11:54
|
Activiteit Berichten: 52 Lid sinds: 01 Aug 2009 |
ja ik had eerst 3 weken geen internet... na veel gezeik heb ik uiteindelijk weer internet.. maar nietzoals het vroeger was.(vroeger was sneller wel raar want hoe meer je terug in de tijd gaat hoe slomer???) ik mocht 2 maanden niet meer me internet / telefonie betalen en me kosten voor me mobiele telefoon (help service) waren ook opgeschort. (t-mobile) |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 19 December 2009, 15:56
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Nee liveboxen zijn uitgefaseerd (worden al niet meer geleverd heb ik me laten vertellen). ST706 word ook niet meer geleverd voor zover ik weet. Tegenwoordig is het de TG712. Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'compensatie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie