obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
vuze en thomson gt 712
willekelagens
Hallo,

ik heb sinds kort een thomson gt712 draadloos. Nu blijf ik firewalled bij vuze. vroeger nooit problemen mee gehad. ik veranderde af en toe de poort in vuze(azureus) en alles was weer groen. Het lukt me niet om het te veranderen,..je moet je router portforwarden, ( sorry:), ik heb toch een draadloos modem) uhh of is dat het zelfde? en een static ip adres,..ik heb al "80"verschillende poorten geprobeerd maar de nat test mislukt of de poort is in gebruik,.. word er moedeloos van. Is er iemand die mij er doorheen kan loodsen?
Alvast many thx!
 
willekelagens
Hi.thx voor je reply.
Ik heb het geprobeerd. NAT is groen en ok. Alleen de smileys blijven geel,....... Had ik maar even gewacht want online adviseerde om speedtuch te bellen. De kosten voor de helpdesk waren €0,70 per min trouwens.! ik zat toch gauw zo'n 20 min. aan de tel. terwijl ze mij er doorheen loodsde. Wel aardige gasten. To make a long story short, Het lukte niet. Online kan hier niets aan veranderen want alles is dicht getimmerd werd mij verteld. Het beste wat ik kan doen is zelf een modem/router kopen volgens Speedtoch. Ik hoorde van iemand dat er software ergens op google te vinden is om de thomson te portf.

Ik kijk morgen of alles het nog doet bij het opstartenWink THX
 
TCP_IP
[Offtopic]

Belde je met je mobiel dan?

Kosten zijn €0,15 namelijk Pfft
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
willekelagens
Hi, Belde dit:"Helpdesk Nederland.

Telefoon: 0900 2375457 of 0900 ADSLHLP (70 cent per minuut)".

Na de herstart was het bolletje weer gewoon rood,..Sad( of tewel firewalled,.... Snap niet waarom online het je zo moeilijkt maakt,..

Gr.
 
willekelagens
Het nummer is van Thomson contacten voor Nederland. Vergat ik er bij te plaatsen. Online adviseerd je om hun te bellen.
Gr. Willeke
 
Tiger
Je zou ook het volgende kunnen proberen,

Bij de Opta is via het gratis nummer 0800-0223122 na te vragen van welk
bedrijf het alternatieve nr. er schuilgaat achter een 0900-nummer.

De info die ik hierover had is niet juist de Opta verstrekt geen info over alternatieve nrs.
Gewijzigd door Tiger op 28 december 2009, 12:35
 
I R Baboon
Bellen met Thomson heeft heel weinig zin.
Op de 712 zit een Online firmware. Als daar een bug in zit, kan alleen Online je verder helpen.

Dat programma speciaal om de poorten te openen heet Simple Port Forwarding.
Het is gratis en het werkt! Zelf uitgetest.
De link naar de website: simpleportforwarding.com
Gewijzigd door I R Baboon op 28 december 2009, 21:10
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
walterkevin
zit er een DMZ functie op?Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'vuze en thomson gt 712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
Test Thomson TG 712 Storing : 6 20 dec 2013
Thomson ST706 Nat type 3 probleem ps3 Speedtouch 706 configuratie en problemen : 26 25 okt 2013
Advertentie