obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Nieuwe firmware update binnenkort (janurari)
nexico
Aanvulling 24 december 2009

Wij hebben nieuwe software voor het Livebox-modem ontwikkeld. Deze firmware wordt op dit moment uitvoerig getest. Wij verwachten begin januari klaar te zijn met de testfase en laten u dan weten wanneer wij de firmware voor u beschikbaar zullen stellen. We hopen tot die tijd op uw begrip te mogen rekenen.

Tip: Het herstarten van uw Livebox biedt een tijdelijke oplossing. U kunt dit doen door de stekker van de Livebox uit het stopcontact te halen en hem er na een minuut weer in te steken.

Met vriendelijke groet,
Online


Voor de mensen die dus storing hebben met de telefoon.. http://www4.online.nl/netwerkmeldinge...index.html
 
walterkevin
agja mijn snelheid was zo slecht...
ik krijg een speedtouch van online eindelijk Smile

dus ik hoef er niet meer op te wachten
Gewijzigd door walterkevin op 26 december 2009, 21:34
 
nexico
Is een speedtouch beter dan? want misschien kan ik die ook wel nemen.. mijn internet is namelijk ook niet zo snel, en zeker niet als ik aan het gamen ben, dan doet het heel traag en valt soms zelfs mijn verbinding uit.. ook valt telefonie uit dus even kijken hoe de firmware update het doet, en als hij niet goed uitpakt misschien wel overstappen of een ander modem nemen Wink
 
walterkevin
jup gamen valt internet ook soms uit...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuwe firmware update binnenkort (janurari)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Waarschuwing! Update niet zelf uw ZyXEL modem Zyxel configuratie en problemen : 14 18 okt 2018
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Advertentie