obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten openzetten ook dichtgetimmert?
walterkevin
hey,
als ik poorten open zet dan werkt het niet...
is dit ook dichtgetimmert ofzo?

mvg,
kevin
 
TCP_IP
Klein beetje meer achtergrondinformatie, niemand kan hier iets mee Pfft
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
walterkevin
ik heb een WRT320n tussen me ps3 en de thomson zitten.
in de WRT320N heb ik UpNp aan en ook in de thomson.
dit heeft altijd gewerkt maar sinds ik de thomson heb krijg ik NAT Type 3 en dat betekend dus dat UPNP niet werkt....

als ik me ps3 direct op de thomson aansluit
dan crasht zegmaar de heele webinterface.. (als me ps3 connectie probeert te maken met de thomson)

en als ik poort 22 openzet voor een SSH server dan kan ook niemand connecte...
dus ik weet het niet meer......
 
I R Baboon
Hoe heb je de Linksys aan de Speedtouch aangesloten?

Normaal gesproken moet je de poorten op de Speedtouch openen naar de Linksys en op de Linksys moeten de poorten open naar de PS3.
UPnP zal problemen geven bij twee routers in het netwerk, meende ik.

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
walterkevin
hmm gewoon
speedtouch -- Draadje -- linksys
 
rrozema
Er zijn verschillende manieren hoe je je draadloze router kunt aansluiten op je modem-router. Elk van die manieren heeft z'n eigen voor- en nadelen en z'n eigen instellingen. Zolang jij niet beschrijft hoe jouw netwerk er uit ziet kan niemand hier je helpen.
 
walterkevin
nou gewoon:

Speedtouch eigen DHCP server
draadje
Linksys die heeft ook eigen dhcp
draadloos
ps3
Gewijzigd door walterkevin op 10 januari 2010, 14:35
 
rrozema
Je hebt je duidelijk niet ingelezen voordat je je vraag ging stellen, maar zelfs nadat we om meer informatie vragen (waarbij de antwoorden weliswaar net zo beknopt waren als jouw vraag) kom je nog niet met voldoende informatie op de proppen zodat we je kunnen helpen. Lees eens de thread "Hoe sluit ik mijn wireless router aan op de livebox" en de vanuit daar gelinkte threads door. Dan kom je er wellicht zelf al uit en anders kun je ons in ieder geval voldoende informatie geven om ons je te laten helpen.
 
TCP_IP
Even een extra tip, wat volgens mij komt dat niet echt over.

Op dit forum hanteren we de 2 meest gebruikte mogelijkheden over hoe je 2 routers op elkaar aansluit.

1: De router-router methode, waarbij van de 2e router de WAN poort word gebruikt

2: De router-accesspoint methode, waarbij van de 2e router een LAN poort word gebruikt ipv WAN poort


Wij willen graag weten welke methode jij gebruikt.

Dus als je het vermeldt, geef dan ook exact aan in welke poort welke kabel zit en waar die naartoe gaat. Klinkt onbelangrijk maar is kritisch om te troubleshooten.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
walterkevin
wacht ik sluit hem zo aan:

Vanaf de thomson (lan poort) in de linksys (internet poort)

2 - de router als switch + access point methode

die dus denkik.
Gewijzigd door walterkevin op 10 januari 2010, 15:21
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openzetten ook dichtgetimmert?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
Poorten en NAT loopback probleem Huawei configuratie en problemen : 78 31 okt 2014
Huawei fail bij openzetten poorten Huawei configuratie en problemen : 9 22 mei 2014
Kan poorten niet openen hg655d Algemeen : 19 23 okt 2013
Poorten openen Huawei configuratie en problemen : 2 18 sep 2013
Advertentie