obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Poorten openzetten ook dichtgetimmert?
rrozema

Quote

KarelJansen schreef:
Maar je mist het punt denk ik, ik zie dat ook anderen die proberen te maken. Dus lees dit draadje nog eens goed door, en vraag je eens af wat de mensen je proberen duidelijk te maken.

Ik meld mij in ieder geval af van dit draadje, en wens je succes!

Ik sluit mij hier bij aan. Je levert onvoldoende informatie om geholpen te worden en luistert nauwelijks naar adviezen. Wanneer je je situatie duidelijk wilt beschrijven wil ik je best weer helpen. Maar voor nu geef ik het ook even op.
 
walterkevin
laat maar dan.. nog 1 laatste vraag:

blokt online poort 25?
(dus werkt een eigen smtp server)
 
Tiger
@walterkevin,

Ik heb de indruk dat jij je om het zo maar te zeggen op je P... getrapt voelt jammer dan maar rrozema vraagt jou toch om duidelijke info en die krijgt hij niet dan heb jij het toch aan je zelf te danken dat je probleem niet opgelost wordt.
 
rrozema

Quote

walterkevin schreef:
laat maar dan.. nog 1 laatste vraag:

blokt online poort 25?
(dus werkt een eigen smtp server)


Ja, Online blokkeert uitgaand verkeer richting alle smtp servers behalve die van haar zelf. Dus je kunt wel een smtp server draaien; je moet echter mail-forwarding via smtp.online.nl gebruiken om je uitgaande mail te versturen.
 
walterkevin
@ tiger: Nee hoor.

@ rrozema: dankjewel
 
Tiger
Oke dan ik hoop dat je probleem opgelost wordt.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poorten openzetten ook dichtgetimmert?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Poorten openen Zyxel configuratie en problemen : 3 10 mrt 2015
Poorten en NAT loopback probleem Huawei configuratie en problemen : 78 31 okt 2014
Huawei fail bij openzetten poorten Huawei configuratie en problemen : 9 22 mei 2014
Kan poorten niet openen hg655d Algemeen : 19 23 okt 2013
Poorten openen Huawei configuratie en problemen : 2 18 sep 2013
Advertentie