obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Bedenktijd bij koop op afstand
Omie
ik heb een vraag ik heb nu net 3 dagen of zo of 2 dagen internet via online en ik wil het toch afzeggen omdat zij claimen dat ik 20mb/s krijg en via mijn postcode 14 tot 18 en dat krijg ik niet eens, ik kom niet eens over 7mb/s en ik wil het gewoon annuleren of opzeggen hoe kan ik dat doen..?
aangezien ik las hierboven dat je 3 maanden bedenk tijd hebt.
 
Omie
maar stond er niet iets in de OT over 3 maanden als er niet word geleverd wat er geclaimed word of zo..?
 
devious
ik heb kabelinternet sinds 1997. Mag ik nu opzeggen wanneer ik wil? Het bevalt me toch niet zo goed. Ik dacht dat er ergens hier iets over een besmettelijke bedenkperiode van 70 jaar heb gezien...
 
I R Baboon
ROFL
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Bedenktijd bij koop op afstand', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Te koop: ADSL2+/VoIP modem (TP-Link TD-VG3631) Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 14 13 dec 2017
Opzeggen bij Verhuren (koop)woning Algemeen : 5 03 dec 2014
afstand meten hoe ? Snelheid : 14 24 jul 2012
Snelheid tov afstand/ adsl statistieken Snelheid : 18 06 aug 2010
Snelheid lijkt traag vergeleken met afstand tot telefooncentrale Snelheid : 4 06 jun 2010
Advertentie