obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Siemens SX762 achter modem 706
Denistuff
Beste medegebruikers,

sinds vandaag heb ik mijn online internet verbinding met telefonie opgeleverd gekregen. Hierbij zit standaard een ST 706 modem (zonder draadloos). Nu had ik toevallig nog een siemens gigaset liggen welke wel draadloos heeft. Deze zou ik achter het modem van online willen knopen en zo de internet verbinding delen. Ik krijg het echter niet voor elkaar, de stekker uit de online modem (ethernet) heb ik aangesloten op lan4/wan van de siemens gigaset. In de instellingen van de siemens gigaset kies ik vervolgens voor internet--> via ethernet.

Not working,...... iemand een idee?

greetz
Edwin
 
Tiger
@Denistuff,

Kijk eens naar de oplossing van TCP_IP

http://online.gebruikers.eu/forum/viewthread.php?thread_id=3795&pid=34300#post_34300
 
Denistuff
Bedankt voor je reactie, ik kan dit eens proberen toe te passen op mijn sx762. Het topic wat jij bedoelt gaat over een linksys toch?

groeten
Denistuff
 
Tiger

Quote

Denistuff schreef:
Bedankt voor je reactie, ik kan dit eens proberen toe te passen op mijn sx762. Het topic wat jij bedoelt gaat over een linksys toch?

groeten
Denistuff


Heb je ook de laatste regel van het antwoord van TCP_IP in dat topic gelezen ?????.

Dit is ook mogelijk voor alle andere routers.
 
Denistuff
Ben net begonnen en warempel.... it works!! fantastisch bedankt!!!!

groet
Denistuff
 
Tiger

Quote

Denistuff schreef:
Ben net begonnen en warempel.... it works!! fantastisch bedankt!!!!

groet
Denistuff



Bedank TCP_IP maar in elk geval fijn dat je geholpen bent.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Siemens SX762 achter modem 706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
M7 aansluiten achter switch? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 1 16 jun 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Beveiligingsmodus aanpassen in modem. Eigen modem configuratie en problemen : 1 22 jun 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Advertentie