obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Internet via veilige modus.
Bigpapa
Ik heb geen internet meer, maar in veilige modus wel.
Ik heb al de helpdesk gebeld, maar ja dan krijg je een er `e`en aan de lijn die via een briefje alles gaat vragen.
Ik heb windows 7 zonder Firewall(die heb ik gedeinstalleerd vanwege problemen)
en nog het intenet niet opkomen alleen in veilige modus.
Dit heb ik met alle computers in huis.
1 direct bedraad op de live box en 3 laptops draadloos in huis.
Netwerk onderling werkt perfect.
Ik heb ook gewoon telefoon via livebox, maar mijn download snelheid volgens gegevens livebox is maar 11347. Ik heb gevraagd voor een nieuwe adapter en die sturen ze nu op na lang aandringen.
En er staat nu ook de nieuwe software op de C zoals hun het noemen.
Wie heeft er een idee......................... Graag.
 
TCP_IP
hmm, apart probleem.
Er word dus iets ingeladen in Windows zodra je in "normale modus" gaat.

Eerst even uitsluiten of het aan je browser ligt, ik gok op Internet Explorer?

Installeer eens Firefox, Chrome of Safari vanuit veilige modus, herstart PC en ga naar normale modus. Werkt het dan wel?
Wellicht word er een invoegtoepassing geladen die ervoor zorgt dat je internet niet functioneert.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Bigpapa
Ik heb gedaan wat je zegt, en nog geen internet.
Vindt het ook vreemd dat dit niet bij èèn comp is maar bij allemaal....
Als het er aan een lag dan hed ik ff nieuwe win erop gegooit, maar bij allemaal...
Ik gaat nog ff verder rommelen....
 
TCP_IP
Aha, en wat zijn de overeenkomsten tussen alle pc's?
o.a. qua firewall/antivirus.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
rrozema
Ik snap best dat ze je geen nieuwe adapter wilden sturen. Je internet doet het immers prima als je in veilige modus werkt, dat bewijst dat er niets mis is met je huidige adapter of je livebox, dus dat zijn onnodige kosten die ze nu voor je maken.

Zoals TCP_IP ook al aangeeft: je hebt hoogstwaarschijnlijk op al je pc's een stukje software staan dat nu de boel om zeep helpt. Dan gaat het waarschijnlijk om een firewall of een antivirus pakket. Wellicht heb je recent een oude versie verwijderd van je machines en er toen een andere op gezet? Ga voor jezelf eens na wat je recent hebt gewijzigd op je machines en kijk of daar misschien iets tussen zit dat je probleem veroorzaakt.

En als je nog niet gelooft dat het je eigen software is: vraag iemand eens om z'n laptop mee naar jouw huis te nemen en dan via jouw netwerk het internet op te gaan? Ik weet vrij zeker dat die laptop dan zonder problemen het internet op kan.
 
mesa57
Prima idee zo'n test met een laptop, maar dan alleen als alle andere PC's UIT staan. Voor je het weet zit je met dat virus wat internet dichtgooit.
 
Bigpapa
Ik heb een andere adapter erop gezet die kwa specificaties overeen kwam, en wat schetst mijn verbazing.
Het internet doe het gewoon weer op alle computers.
Wilde het zelf niet geloven, dus na 30 min toch de oude adapter er op gezet en weer het zelfde laken en pak.
Ik heb nu de het euvel gevonden en ligt dus toch aan de adapter.
Vraag me niet hoe wat en waar maar blijkt toch daar aan te liggen...

Bedankt voor jullie hulp...

O ja mijn download snelheid is gelijk weer naar de 18376 i.p.v. 11347. Scheelt wel ff een stuk....
 
TCP_IP
haha meen je niet Pfft?

Ik kan dit niet verklaren.

In ieder geval mooi dat het weer werkt !
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Bigpapa
Net als ik, ik sta ook voor een raadsel.
Zelf kon ik het ook niet verklaren maar het blijkt wel iets met een sterk signaal te maken heb dan...
Wist niet dat netwerk adapters daar ook op reageerde...
 
mesa57
Het is niet te verklaren waarom het in veilige modus wel werkt. Dat is bizar. Bij mij werkt trouwens internet in veilige modus helemaal niet.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internet via veilige modus.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zomer Gekte actie - €70 Cashback op Internet en TV + Alles-in-één! Algemeen : 1 16 aug 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Bridge modus Support Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 06 apr 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
Advertentie