obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Kan bellen maar ik hoor niks
TCP_IP
Heeft waarschijnlijk ermee te maken dat telefonie op het nieuwe modem word overgezet! Als modem morgen word aangesloten heb je grote kans dat het daarop WEL werkt.

Het is dus geen klantje pesten Wink
Wel meteen heeel erg negatief!

Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
Tiger

Quote

TCP_IP schreef:
Heeft waarschijnlijk ermee te maken dat telefonie op het nieuwe modem word overgezet! Als modem morgen word aangesloten heb je grote kans dat het daarop WEL werkt.

Het is dus geen klantje pesten Wink
Wel meteen heeel erg negatief!


Zal best wel negatief overkomen maar het is wel de keiharde realiteit en dat mag best kenbaar gemaakt worden.

Ik ben van mening dat als de klant een alternatief krijgt om het probleem op te lossen dat het dan WEL METEEN goed geregeld MOET worden en omdat dat heel vaak NIET gebeurd noem ik dat klantje pesten.

Je kan toch in een begeleidend schrijven aangeven wanneer de telefonie wordt overgezet dan weet men toch waar men aan toe is.

Online wordt volgens mij nog te veel de hand boven het hoofd gehouden voor de problemen die er zijn.

Van de andere kant is het geweldig dat veel problemen door beheerders en andere leden van dit forum tot een oplossing komen daarvan kan ik alleen maar zeggen Chapeau in tegenstelling tot de werkwijze van Online.
 
rrozema
@Tiger: wil je je hier beperken tot het probleem van Treesje? Je mening over de handelswijze van Online kennen we. Je mag op dit forum alles zeggen over Online wat je wil maar het moet wel on-topic blijven. Als je aanmerkingen op Online's activiteiten hebt, zou je die dan in een door jezelf gestarte thread willen plaatsen?
 
Tiger
[quote]gekkedwaas schreef:
Ach Online doet best wel zijn best hoor, en anders lekker overstappen naar 1 van de concurrenten Pfft[/quote

Och Peter zelf heb ik geen probleem ik reageer op de manier hoe anderen behandeld worden.
 
flower thunder
Nou....de Speedtouch 706 zelf aangesloten middels de bijgeleverde instructieposter.
ALLES WERKT !!!Grin

Nu hopen dat dat zo blijft.

Alleen heb ik nu niet meer die vreemde kiestoon op de telefoon als ik wil gaan bellen, maar de normale KPN kiestoon ( Ik heb geen KPN meer ), maar dat zal wel zo horen.

Ben benieuwd of de problemen, net als die hierboven omschreven staan nu tot het verleden behoren.

Alleen de snelheid welke in de "Toolbox" van de modem worden getoond zijn iets lager als bij de Livebox.

Was 8000 down ==> nu 7712
Was 1050 up ==> nu 1024

Maar ja wat wil je, ik zit in het "buitengebied" op 1300 meter van de kast.....Frown

Vooralsnog Marieke ( en de anderen ) van het Online team bedankt voor de inspanning via dit forum!!

Wink
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Kan bellen maar ik hoor niks', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
ZyXEL VMG8324-B10A VDSL verbonden maar geen IP adres Helpdesk : 2 14 apr 2020
Overgestapt maar krijg geen IP (Opgelost) Opleveringsproblemen : 5 22 jan 2020
Overgestapt maar geen internet Algemeen : 2 05 jan 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Overgestapt maar nog geen internet en tv Opleveringsproblemen : 8 04 jul 2019
Advertentie