obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Harde factory reset
jazperader
Wat is nou de enige juiste manier om een harde reset te doen van de fabrieksinstellingen?

Mind you: ik kom niet in het modem, dus het gaat om de juiste knopjesprocedure...

Bij Online helpdesk zegt iedereen wat anders en niks werkt tot nu toe...
 
TCP_IP
Welke modemrouter heb je Wink ?
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
jazperader
zit ik niet in de SpeedTouch 706 WL - thread?

De "SpeedTouch 706 WL" ;-)
 
TCP_IP
Lange dag gehad Wink

http://www.speedtouch.nl/docs/ST706sip_UserGuide.pdf

Pagina 130

Hardware reset

Proceed as follows:

1 Make sure the SpeedTouch™ is turned on.
2 Use a pen or an unfolded paperclip to push the recessed reset button on the back panel. The reset button is marked with a red circle. Push it until the power LED lights red - this will take about 7 seconds.
3 Release the reset button.
4 The SpeedTouch™ restarts.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
jazperader
En wat als het indrukken van die knop gedurende 7 seconden lang er niet voor zorgt dat het pwr-ledje rood wordt?
Als ik deze ingedrukt houdt en de uit/aan-knop uit- en daarna aan zet, dan kom ik wel in de modus om te kunnen updaten/flashen.
Dan geeft ie aan dat ik in de kernelmodus zit.

De details van het modem geeft aan dat de ip http://192.168.1.254 is en dat de computer met welke ik probeer te connecten wel degelijk connected is.

Maar ik heb geen bruikbaar template-bestand, dus iets updaten/flashen is niet mogelijk....
 
TCP_IP
Dan is het resetknopje kapot Cool

Oftewel nieuw modem.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
jazperader
knopje functioneert als 'knop' prima, want ik kom er wel mee in de modus dat ik kan flashen/updaten...

Wat ik ook al in een andere thread naar voren heb gebracht is dat ik op één of andere wijze in de/een kernelmodus terecht ben gekomen.
En dat daarom eventueel e.e.a. niet mogelijk is.

Ik zou zo graag met een goede templatefile het modem opnieuw configureren...
 
I R Baboon
Even verduidelijken.

Bij de fabriekreset staat het modem al AAN en dan 7 seconden resetknop vasthouden.
Bij de bootstrap reset staat de modem UIT en dan reset knop indrukken en vast blijven houden, modem aanzetten en dan wachten tot hij in bootstrap gaat. (~20 seconden).
Gewijzigd door I R Baboon op 24 februari 2010, 02:30
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Harde factory reset', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
m7 mz-101 reset ? Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 5 15 feb 2016
Port Forwarding & Harde schijf aansluiten Zyxel configuratie en problemen : 8 06 jan 2016
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
TG712 reset zich zeer regelmatig Storing : 5 10 apr 2014
met externe harde schijf films kijken via harddiskrecorder Digitale TV zenders kanalen indeling favorieten : 8 15 apr 2013
Advertentie