obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
Livebox custom firmware
somers
Hallo,

Ik zou graag willen weten of ik custom firmware op een livebox kan laden. Wij gebruiken dit ding toch niet meer en ik heb gezien dat de livebox een firewire en een usb poort heeft. Als dit mogelijk is dan lijkt het mij wel leuk om een webservertje van dit ding te maken of om de livebox wat te laten downloaden naar een externe hardeschijf.

Weet iemand van jullie misschien of zoiets mogelijk is?

Alvast bedankt.
 
rrozema
1 - de livebox heeft geen firewire aan boord, wel usb.
2 - het is mogelijk firmware te laden. Maar ben jij een programmeur die zelf zo'n firmware kan maken? Zo ja, dan moet je je vooral even melden bij het Online Service Team. Ik denk dat ze -tegen een redelijke vergoeding- best wel wat werk voor je hebben... Zo nee, dan kun je de livebox beter als boekensteun o.i.d. gaan gebruiken, want ik ken geen enkele plek waar je alternatieve firmware voor de livebox kunt krijgen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox custom firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 okt 2016
Advertentie