obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Port Forwarding Thomson st706 werkt niet
freekspeare
Ik heb in de ST706 geprobeerd poorten te forwarden maar dit lukt niet. De instellingen op mijn pc (Firewall) had ik nog werkend toen ik nog kabelinternet had dus daar zit het probleem niet.
De ST706 lijkt op geen enkele manier poorten te forwarden. Eerst dacht ik dat het probleem zat bij de router (DIR-855) zat die ik erachter had hangen, maar ook als ik de pc direct aansluit op de st706, dan blijven de poorten geblokkeerd worden.
Ik heb geprobeerd standaard poorten te forwarden, als handmatig en tevens ben ik teruggegaan naar de fabrieksinstellingen, maar niets lijkt te werken.
Iemand suggesties?

Bij de helpdesk van online komen ze niet verder dan wat standaard geneuzel.
 
I R Baboon
Maak je geen gebruik van de PnP functie?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
freekspeare
Dat had ik ook al geprobeerd, maar werkte eveneens niet. Daar komt bij dat handmatig forwarden van poorten ook gewoon moest kunnen.
Inmiddels contact gehad met Online en er zou nu een dossier aangemaakt zijn...

Hoe dan ook, plotsklaps was het probleem vanochtend verholpen, zonder dat ik er nog iets aan gedaan had. Alle poorten op de st706 kunnen ineens geforward worden en ik kan er nu zonder problemen mijn router DIR-855 achter hangen.
 
I R Baboon
Firmware update gehad vannacht?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Fazerin
Ik heb vandaag Online gebeld en die man zei theoretisch moet het kunnen, maar wij verlenen geen ondersteuning.
Ik heb Speedtouch 706, mijn Wireless is SYSLINK router WAP54G.
Ik heb 2 cameras van WANSCAM geinstalleerd en werken op LAN prima.
Nu wil ik op WAN installeren en heb o.a. port forwarding nodig. Wie kan mij verder helpen om aan de praat te krijgen. UpNp heb ik uit staan.
 
rrozema
Je hebt hier al een eigen thread lopen voor dit probleem, toch? Wil je a.u.b. niet cross-posten?
 
Fazerin
Dat klopt, want ik las dat sommige gebruikers hun Speedtouch wel aan de praat krijgen en elke beheerder reageren anders. Ik heb de site door gespits en alle tips mee genomen.

Gisteren kreeg ik mijn 2 camera's wel groen teken op mijn Speedtouch voor port forwarding 81 en 90. Op de 2e laptop kan ik die 2 camera's ook bekijken. Ik heb bij de bibliotheek geprobeerd de poorten zijn open maar de browser instelling kan ik niet wijzigen. Dus moet ik een ander netwerk opzoeken.

Ik wil zeker weten of Huawei H665 o.i.d. echt een port forwarding aankan.

Laatste optie, dat is een hele ingreep, van provider/abonnement/modem etc. veranderen.

Sorry voor mijn wanhopige situatie.

Automatisch samengevoegd met vorige post op: juni 23 2012 12:23:05:
HET WERKT, HET WERKT, HET WERKT!

Hallo,

Ik heb in de bieb getest met mijn laptop en het werkt wel met IE browser, alleen traag als je camera positie wil wijzigen.
Met laptop van mijn werk hangt die als de 2e camera wilt bekijken. Ik moet nogmaals deze actie op mijn werk proberen.
Het opslaan van beelden als een beweging gedetecteerd wordt werkt nog niet, wel worden de beelden in de mail bijgevoegd.
Op mijn laptop kan ik de beelden niet direkt vinden.
Ook wil ik op een mobile telefoon uitproberen.
Als iemand wilt bijstaan(tips en tricks) met deze todo punten hoor ik graag.
Gewijzigd door Fazerin op 23 juni 2012, 12:23
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port Forwarding Thomson st706 werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Inloggen webmail kan niet meer, ook niet via Outlook Helpdesk : 2 15 sep 2019
Advertentie