obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!!
wanadoo_ramp
sinds 5 maart 2004, 15.59 heb ik een contract afgesloten bij Wanadoo. Wanadoo is later overgegaan naar Orange. Deze is weer overgenomen door Online Breedband BV. Ik maak hier sinds 30 November 2007 al geen gebruik meer van. Heb in januari 2008 Online Breedband BV verzocht, als het termijn verstreken was - mijn contract op te zeggen. Nog steeds werd en wordt er geld automatisch van mijn bankgiro afgehaald, heb zelfs een rode kaart bij de aangetekende envelop ingedaan, zodat het automatische inning gestopt zou worden. Vrolijk gaan ze er meedoor. In juni 2009, weer het zelfde als in 2008, maar nog steeds anno 9 maart 2010 wordt er iedere maand automatisch geld geind. Heb die lui daar ook gebeld, van Online Breedland BV in Amsterdam. Helaas geen respons, nul komma nul.
 
I R Baboon
Heb je een schriftelijke bevestiging gekregen dat je abonnement is opgezegd?

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
wanadoo_ramp
ik heb geen ontvangst bevestiging gekregen van Online Breedband BV, zelfs niet dat ze een rode kaart hebben ontvangen, zodat het automatisch afgeschrijven beeindigd zou worden. Misschien dat ik contact moet opnemen met RADAR of ander consumenten programma, misschien bieden die enig soelaas.
 
I R Baboon
De rode kaart is geen opzegging van een contract!
Die is alleen voor het stopzetten van een lopende machtiging.

Volgens mij ben je nu nog steeds klant van Online.
Daarom ook de blijvende afboeking.

Wat zeiden ze van de helpdesk exact tegen je toen je belde?

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Tiger
@wanadoo_ramp,

Dit is echt een ramp dat jij het zo ver hebt laten komen maar daar heb je op dit moment niets meer aan.
De opzegtermijn voor jou is momenteel 1 maand want jij kan per maand opzeggen en dan kan je er vanaf zijn.
Jammer dat je zoveel geld voor nop betaald hebt.
 
wanadoo_ramp
er is nu aktie ondernomen van Online Breedband BV zelf, die gaan er wat aandoen. Heb kontakt met ze gehad. Dus afwachten er nu gebeurd. Ik laat het u weten.
 
Tiger

Quote

wanadoo_ramp schreef:
er is nu aktie ondernomen van Online Breedband BV zelf, die gaan er wat aandoen. Heb kontakt met ze gehad. Dus afwachten er nu gebeurd. Ik laat het u weten.


Je maakt sinds 30 November 2007 al geen gebruik meer van internet gaf jij aan en nu ga je nog eens rustig afwachten hoe vaak Online nog geld gaat afboeken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dit is echt ongelooflijk.
 
zab
@Tiger:

Je had al geschreven: "Dit is echt een ramp dat jij het zo ver hebt laten komen maar daar heb je op dit moment niets meer aan."

Wat loop je toch te stuiteren jongen/meisje. Neem nog een borrel zou ik zeggen...
Aan dat soort posts heeft niemand wat (net zoals deze trouwens, proost ;-)
 
Tiger

Quote

zab schreef:
@Tiger:

Je had al geschreven: "Dit is echt een ramp dat jij het zo ver hebt laten komen maar daar heb je op dit moment niets meer aan."

Wat loop je toch te stuiteren jongen/meisje. Neem nog een borrel zou ik zeggen...
Aan dat soort posts heeft niemand wat (net zoals deze trouwens, proost ;-)


Goed zo knul neem er ook maar eentje kan je ook wat stuiteren.
 
aliseyid
ik ben klant geweest bij wanadoo / orange - dan online automatish..
ik had 10 tallen bericht op deze forum dat modem niet goed was en 3 keer telefonish gebeld na update firmware als blijf zelfde probleem dat nieuwe wordt gestuurd uiteindelijk nooit gebeurt en ik heb abonnement genoemen bij andere internet-telefonie provider en hun hebben voor mij netjes opgezegd en modem thuis ontvangen en alles goed ingegaan. 2 maanden later kom ik achter dat nog steeds van mijn rekening wordt nog steeds door online abonnement kosten afgeschrijven. dus gelijk naar bank automatish incasso stop. en nu ontvang ik factuur betaling acterstand etc. en vorige week gebeld naar online en ik zeg dat ik geen klant meer bent.. eerste telefonish zegt dat ik alleen telefoon heb overgestapt naar telfort maar internet nog niet en door verbinden naar ( denk je gelijk administratief afdeling ) maar naar technies ?? en volgens hun ik ben nog klant. ik zegt dat hun collegas wel hebben net kunnen zien dat mijn abonnment opgezegd is maar enkel telefonie en intenret nog niet hoe kom je nou aan dat helemaal niet zo is ?? en antwoord ja klopt ik zie andere bericht u heb alleen tleefonie... en wat moet ik doen ? schrijtelijk opzeggen opnieuwe tenzijl dat ik all heb via telfort alles heb geregeld hun netjes opgezegd.
ik bel naar telfort hun zegt dat alles goed is ingegaan dat ik niks meer te maken met hun ( ik gebruik natuurlijk alles van nieuwe aanbieder modem etc dus 100% af van online ) iedere geval telfort doet exstra beleefd en gaat voor mij nogmaals alle berichten sturen naar online.

nou zo te zien online geeft aan telfort dat alles wel goed is maar naar mij nog steeds facturen ????
laatste bericht online stuur nog een berief wegens 2 maand betaling achterstand internet is blokkeerd tot ik ga betalen
en ik heb nog steeds internet ( natuurlijk want ik ziet niet meer bij hun )

hoe kan ik dit oplssen moet ik naar mijn advocaat ( heb rechtbijstand etc verzekering dus gaat mij niks kosten ) en lekker naar hun grote kosten brengen en alle abonnement kosten terug krijgen vanaf moment dat ik niet meer klant bent maar wel afschrijven of zal ik afwachten en nog een berief zelf sturen naar hun ?

ik heb op mijn bedrijf ook internet van hun en bij me moeder thuis toen ook via hun gedaan morgen eerste werk ook gelijk andere 2 opzeggen ik wil niet bij een bedrijf zijn die op deze manier werk.
als ik enige was en geen andere berichten gezien in deze forum met zelfde probleem zou ik echt bij mijn werk en moeder thuis internet niet opzeggen want daar werk alles goed maar hun moeten eerlijk zijn vind ik en op deze manier hoop ik dat ze voor volgende klanten niet meer zullen zo xxxx doen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoe kom je van Online Breedband BV voorheen Wanadoo af!!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie