obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Zoek eerst hier of je een oplossing kunt vinden voordat je begint te posten!
 Onderwerp afdrukken
[HELP!]Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem?
Wanabo
Post geupdate!
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
LG1
dan zal de adslPLUS ook wel meer dan 8mb aan moeten kunnen of wat was de snelheid toen der tijd?
g992.5 zal het daar ook wel zijn
denk trouwens dat het bij allemaal wel g992.5 kan zijn want de snelheid word niet bepaald of je het protocol gebruikt dat ook 20mb aan kan maar deze snelheid word toch gedrukt naar lager als je een abb hebt dat geen 20mb mag hebben maar bijvoorbeeld maar 8 of 4 mb
 
I R Baboon
In het begin was er alleen ADSL1 en dat was inderdaad max 8 Mbit.
Later zijn veel providers overgestapt op ADSL2+ zodat ze hogere snelheden konden aanbieden.

Als apart geval is KPN bij zijn ADSL1 gebleven voor zijn Wholesale gebeuren.
Vroeger stond dat als Bitstream bekend.

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
rrozema
Dat laatste klopt niet helemaal. KPN Wholesale lijnen gebruiken niet adsl, maar adsl2 (zonder de plus). Die zijn theoretisch maximaal 12Mbps down, maar KPN knijpt ze af op 8Mbps om een gegarandeerd snelheid te kunnen leveren.

ADSL ITU G.992.1 (G.DMT)
ITU G.992.2 (G.Lite)

ADSL2 ITU G.992.3/4 (12Mbps max down)

ADSL2+ ITU G.992.5 (24Mbps max down)
Gewijzigd door rrozema op 15 april 2010, 22:43
 
rrozema
Het huidige "Snel Internet" is volgens mijn informatie gelijk aan de oude abonnementsvormen "ADSL Extra" en "ADSL Family". Kan iemand met zekerheid zeggen welke de juiste instellingen zijn voor "Goedkoop internet"?

Ik plaats in ieder geval de huidige lijst uit dit topic in de FAQ pagina. Er zijn al bijna 4 maanden geen reacties meer geweest, dat lijkt me genoeg bedenktijd. Wink
 
I R Baboon
In de FAQ (menuutje linksboven in het forum) staat alle actuele gegevens.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Lutz
Dit is een oude draad. Graag een nieuwe openen. Deze gaat op slot.
"Taal is dat ene stuk gereedschap uit de menselijke gereedschapskist dat goed lijkt te zijn voor alle doeleinden." Hayes, S.C., Strosahl, K.D., Wilson, K. G. (2012) Acceptance en Commitment Therapie, tweede druk, Amsterdam: Pearson
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[HELP!]Welke instelling hoort bij welk abonnement voor mijn eigen router / modem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox instellen voor interactive TV Eigen modem configuratie en problemen : 2 24 jul 2022
Glasvezel abonnement fritz box 5490 Bridge Mode Eigen modem configuratie en problemen : 2 21 apr 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Zelf Router op glasvezel Online Alles-in-1 met Glasvezel : 1 16 sep 2020
Advertentie