obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
(de Speedtough 780) probleem met Battlefield bad Company 2
De_Hollander
Hoi ik heb nu een andere modem, eerst een Livebox van toen hetende Orange, en sinds ik nu een andere modem heb gekregen (de Speedtough 780) heb ik dat ik na een half uur uit het spel ( Battlefield bad Company 2) wordt gegooit met het bericht verbinding met ea verbroken.
Read more on: : i3D.net Game Forums /multiplayer-bc2/149621-na-nieuwe-modem-speedtouch-780-bbc2-verbreking.html
Kan ook toeval zijn geweest en dat het aan ea ligt?
 
De_Hollander
ja klopt heb me vergist de 706
 
De_Hollander
ik heb de livebox weer aangesloten en kon weer 3 uur achter elkaar spelen, dus het ligt aan de speedtuoch 706
weet iemand waar dat aan kan liggen?
 
De_Hollander
ik heb het nu zo gedaan

1271267760-80


ik heb hier een voorbeeld van een andere modem ik weet niet of ik het goed heb gedaan.



http://portforward.com/cports.htm

zie Battlefield bad Company 2 in het lijstje
 
I R Baboon
Alles ziet er goed uit.
Heb je alles toegewezen aan je pc?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
De_Hollander
Ik heb een check verricht met dit progje

http://portforward.com/help/portcheck.htm

de poorten TCP waren allemaal open
TCP wel
maar de UDP poort 18395 niet er stond your port is not open.


ja heb het allemaal toegewezen
Gewijzigd door De_Hollander op 14 april 2010, 23:32
 
I R Baboon
Je doet niets fout.
Dan ligt het probleem waarschijnlijk bij de 706.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
De_Hollander
Het blijkt een sofware fout te zijn dat de ene poort niet geopend wil worden.
Tompson heb ik benaderd en ze zeiden dat de oorspronkelijke firmare erop gezet moest worden de 6.2.T.2
Maar Online wil daar niet aan beginnen.
Zelf kan ik het ook niet want de firmware heeft online beveiligd.
Dus blijft er niks anders over om naar een andere provider te stappen.
 
rrozema
Of je kunt een ander (eigen) modem gebruiken op je Online lijn.
 
De_Hollander
ik heb van iemand een voor geconfigureerde router tussen mijn pc en de modem aangsloten.
En dan kan ik battlefield gewoon door spelen
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '(de Speedtough 780) probleem met Battlefield bad Company 2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
probleem TV Algemeen : 3 13 jan 2018
Probleem: Hoe voeg ik VoIP Gegevens/Instellingen toe? Zyxel configuratie en problemen : 30 06 dec 2016
probleem met zyxel VMG8324-B10A telefonie Zyxel configuratie en problemen : 17 11 apr 2016
probleem met openen Huawei configuratiescherm Huawei configuratie en problemen : 10 29 feb 2016
Advertentie