obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Speedtough THOMSON ST706 logt mij uit bij EAGames
De_Hollander
Bekijk myReact van De_HollanderBekijk de gallery van De_HollanderBerichten: 168
Reg. datum: 01 februari 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi ik heb nu een andere modem, eerst een Livebox van toen hetende Orange, en sinds ik nu een andere modem heb gekregen (de Speedtough THOMSON ST706) heb ik dat ik na een half uur uit het spel ( Battlefield bad Company 2) wordt gegooit met het bericht verbinding met ea verbroken.



Heb gekeken of het internet nog wel functioneerde.
MSN stond nog aan en kon gewoon op internet.
Er is iets wat na een half uur mijn spel disconnect met de servers van EAgames.

Ik ga vanavond nog eens met de livebox (oude modem) aan de gang kijken of daar dan ook het probleem is.
Want eerder had ik dat probleem niet.

Ik heb vanavond de hele tijd wel 3 uur achter elkaar op de livebox modem gespeeld zonder dat het maar 1 keer de verbinden met eagames onderbrak.
Dus het zit in de de Speedtough THOMSON ST706 modem
 
De_Hollander
Ik heb een mail terug gekregen dat ik port forward moest instellen voor die game.
Ik geloof daar niks van want anders had ik niet eens in die game kunnen spelen, pas na een half uur wordt ik eruit gegooit. De persoon aan de telefoon van online zei ja dat kan wel dat het na een half uur de poort sluit.
Ik ben zeer boos nu ze willen mijn telefoon ook niet terug zetten op de livebox
kan iemand mij helpen?
 
De_Hollander
ik heb wel dit gezien voor battlefield bad Company

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DSL-2740B/Battlefield_Bad_Company_2.htm
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtough THOMSON ST706 logt mij uit bij EAGames', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
ST706 gebruikersnaam en wachtwoord Speedtouch 706 configuratie en problemen : 2 07 mei 2014
Advertentie