obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Livebox annex Speedtouch 706
remikiso
Hallo allemaal,

ik heb een vraagje, ik had vorige week nog een Livebox waarmee ik draadloos een snelheid haalde van 14 mb, nu heb ik sinds een paar dagen een speedtouch 706 en de snelheid is nu opeens maar 200 kb. Hoe kan dat nu? Alle kabels zitten het zelfde, er is niets veranderd buiten een andere modem dan.
Kan iemand mij hierover meer vertellen wat ik kan doen zodat de snelheid hoger gaat?
 
remikiso
Ja ik heb alles gebruikt wat bij de speedtouch zat, dus ik ga de helpdesk bellen.
Bedankt alvast.
 
TCP_IP
Check met inSSIDer eens of je op een vrij kanaal zit.
Op het moment dat een ander netwerk op die van jou stoort kan het resulteren in een traag en wegvallend signaal.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
flower thunder
Sluit je LB nog eens aan.....kijk eens of er dan ook weer een verschil is, of dat je weer op het "oude niveau" in traint en snelheden haalt als tevoren........

En anders....ff bellen ja.
 
remikiso
Bedankt allemaal voor de berichtjes,


allereerst heb ik inSSider gedaan. en ik zit met 6 andere op kanaal 1, ik weet alleen niet hoe en waar ik dat kanaal kan veranderen.Cool

Ik heb gister de helpdesk gebeld en zij hebben nu een dossier aangmaakt want de medewerker vond het ook wel traag eruit zijn, in de modem onder DSL kwam 667/2048 te staan.
Alle kabels die bij de Speedtouch waren geleverd heb ik ook gebruikt.
De medewerker dacht eerst dat de telefoonaansluiting geoxideerd was, ik zei dat is dan zeker binnen 10 minuten gebeurt, want met de Livebox had ik geen probleem.Grin

Er is dus wel aandacht gelukkig voor mijn probleem bij Online en dat vind ik wel fijn.

Ik hoor graag van iemand die mij kan vertellen hou ik op een ander kanaal kan komen.

Groetjes Remikiso.

Ohh en de LB heb ik jammer genoeg weggegooid, ja zat ik ook om te balen.
Gewijzigd door remikiso op 19 april 2010, 18:23
 
remikiso
Heren en dames, het is nu een uur later en ik zet de pc aan en hij gaat als een tiet.....

Op speedtest had ik eerst 1.79 nu 10.59 mb/ps dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar lof allom.Grin

Yeayyy eindelijk mijn eigen vertrouwde snelheid terug.

Bedankt nogmaals iedereen voor de berichtjes.
 
Jeff
kijk dat is pas een tevrede klant horen praten over onlineWink
 
Tiger

Quote

remikiso schreef:
Heren en dames, het is nu een uur later en ik zet de pc aan en hij gaat als een tiet.....

Op speedtest had ik eerst 1.79 nu 10.59 mb/ps dus ik weet niet wat ze hebben gedaan maar lof allom.Grin

Yeayyy eindelijk mijn eigen vertrouwde snelheid terug.

Bedankt nogmaals iedereen voor de berichtjes.


@remikiso,

Fijn voor jou dat jij je oude vertrouwde snelheid terug hebt maar ik mis iets in je vorige post gaf je aan dat jij kanaal 1 deelde met 6 anderen is er ook nog iets aan de kanaalinstelling gewijzigd of deel jij die nog met die 6 anderen ????.

Kan ook zijn dat jij geen kanaalwijziging hebt doorgevoerd maar misschien wel die anderen en dat zou dan betekenen dat als dat is gebeurd jij ook weer je normale snelheid terug hebt ?.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox annex Speedtouch 706', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Livebox ADSL Extra (Family) vervangen met eigen modem Livebox configuratie en problemen : 4 10 aug 2016
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? Eigen modem configuratie en problemen : 4 18 mei 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Alarm melding via Livebox Livebox meer apparaten aansluiten : 3 21 jan 2015
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 Eigen modem meer apparaten aansluiten : 3 07 okt 2014
Advertentie