obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Adresboek en telefonie logboek werkt niet
Roy
Hallo,

Ik heb nu rond de 2 maanden een THOMSON ST706 van Online (Speedtouch),
alleen als ik een nummer + naam probeer toe te voegen aan het adresboek geeft het modem een klik, en gaat hij opnieuw opstarten.
Ook worden inkomende en uitgaande oproepen niet opgeslagen, wat eerst wel het geval was.
Is dit een firmware update, of gewoon een probleem aan mijn kant?

Bvd!
 
Roy
Is er geen manier om de firmware te flashen o.i.d?
 
Het Online Service Team
Het probleem is al bij ons bekend en we zijn het aan het onderzoeken. Zodra we meer weten zullen we het met jullie delen.
 
arnold2274
Ik heb hier meerdere malen over gebeld met Online-helpdesk, maar nog steeds geen oplossing voor het correct werken van het adresboek. Mijn vriendin heeft ondertussen de Thomson 5550 bij haar abonnement op Online en die werkt perfect!

Toch fijn als Online als leverancier snel met een oplossing komt. Er zijn ondertussen vele maanden voorbijgegaan sinds mijn telefoontjes en de laatste reactie van Online in deze Thread.

PLEASE SOLVE PLEASE!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Adresboek en telefonie logboek werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fritzbox 7590 Telefonie werkt niet Eigen modem configuratie en problemen : 5 05 feb 2022
e-mail komt niet binnen Email : 1 12 jan 2021
Telefonie nummermelding inkomende gesprekken Algemeen : 3 26 jul 2020
Inbuild chromecast niet gevonden Algemeen : 1 16 jun 2020
wifi werkt op meeste toestellen goed maar??? Zyxel configuratie en problemen : 2 26 nov 2019
Advertentie