Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Speedtouch ST 706 Wl
|
|
peer |
Geplaatst op 14 May 2010, 19:28
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 14 May 2010 |
Beste forum, Na een jaar krijgt mijn Speedtouch kuren die ik nooit gehad heb! Als ik wil gaan internetten komt er na een paar minuten een harde klik uit mijn speedtouch en verbreekt hij het internet en mijn telefoon. Na een aantal sec. hoor ik weer een harde klik en start hij het internet en telefonie weer op. De lampjes DSL/Internet/Voice gaan dan uit en weer aan. Ik kan dan weer voor een aantal minuten internetten en/of bellen tot hij weer alles verbreekt. Dit blijft maar doorgaan zodat normaal internetten of bellen niet leuk meer is. Het verbreken gebeurd in verschillende tijdsintervallen. Heeft iemand hier ook ervaring mee of een oplossing voor dit probleem....bij KPN/Base zeggen ze namelijk dat bij hun alles goed is, maar dat ze wel zien dat de verbinding steeds verbroken wordt. Alvast bedankt voor de moeite! Peer. Gewijzigd door peer op 14 May 2010, 19:30 |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 15 May 2010, 18:46
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
De router of de voeding zou defect kunnen zijn. Staat er iets bijzonders in het log van de router? Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch ST 706 Wl', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
speedtouch 546i configureren , werkt Tg608i ook? | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 18 May 2015 |
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem | Eigen modem configuratie en problemen | : 4 | 14 May 2015 |
IP Linksys WRT54GL achter een Speedtouch ST706 | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 3 | 07 Oct 2014 |
FTPserver achter Netgear router achter Speedtouch 516 v6 niet bereikbaar vanaf internet | Eigen modem meer apparaten aansluiten | : 2 | 19 Jul 2012 |
Speedtouch 546 v6 hoe instellen? | Eigen modem configuratie en problemen | : 21 | 28 Feb 2012 |
Advertentie