Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
Xbox 360 NAT
|
|
tristanbrinkman |
Geplaatst op 27 May 2010, 09:04
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 27 May 2010 |
Hallo, Onlangs ben ik samen met wat vrienden begonnen aan een Xbox 360 game die we via Xbox Live spelen. Nu is het opzich geen probleem, behalve dat ik met sommige vrienden (waaronder één van de twee waarmee ik het spel speel) geen verbinding kan maken. Het is alleen bij deze mensen, de rest werkt egwoon wel. Hun hebben zelf geen enkel probleem met elkaar dus het moet wel bij mij liggen (voorheen werkte het overigens wel). Als ik de verbinding test, dan staat er dat ik verbinding kan maken met Xbox Live maar dat mijn NAT op stricted sta. Gebeld met online en op portforwarding.com gekeken en dit in mijn Speedtouch ST706 gezet maar het werkt niet. Mijn netwerk: xbox 360 en PC's --> switch --> speedtouch. Wie kan mij hier bij helpen? Want Online biedt geen goede ondersteuning als je het mij vraagt!!!! Vind het erg jammer dat Online de hele firmware eruit sloopt en inmiddels ook niet meer via de achterdeur te flashen is... Alvast bedankt! Tristan |
|
|
mesa57 |
Geplaatst op 27 May 2010, 09:08
|
Activiteit » @localhost Berichten: 1194 Lid sinds: 01 Dec 2006 |
Alleen via uPnP schijnt het goed te werken, en dan zelfs af en toe niet. |
|
|
tristanbrinkman |
Geplaatst op 27 May 2010, 09:09
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 27 May 2010 |
Bedankt voor je snelle reactie. Klopt, die heb ik aangezet maar ook dat mocht niet baten. Heb dat tevens geprobeerd met en zonder de toewijzing van Xbox Live (aangepaste variant van portforwarding). |
|
|
TCP_IP |
Geplaatst op 28 May 2010, 15:54
|
Activiteit Berichten: 2727 Lid sinds: 24 Feb 2008 |
Heb je op zowel de speedtouch als op je XBOX wel UPNP ingeschakeld? Staan er dan ook portforwards in je modem? Transmission Control Protocol over Internet Protocol
Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox 360 NAT', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Xbox one werkt niet meer met Huawei HG655d | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 28 Jan 2016 |
oplossing huawei HG655d / xbox live nat verbinding | Huawei configuratie en problemen | : 19 | 20 Oct 2014 |
Xbox open nat | Huawei configuratie en problemen | : 32 | 29 Oct 2013 |
xbox verrbinding met internet valt steeds weg. | Algemeen | : 2 | 02 Oct 2013 |
IP adres error op xbox | Algemeen | : 3 | 27 Apr 2012 |
Advertentie