Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Speedtouch 706 Firmware
tristanbrinkman
Hallo,

Sinds een tijdje worstel ik met wat problemen rondom de Thompson Speedtouch 706.
De firmawre is namelijk van Online en ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze dit doen.

Nu las ik een draadje hier, waarin de firmware geflashed KON worden. Dit had ik eerst gedaan (lange tijd terug) maar mijn modem is een keer gereset Sad.

Momenteel kan ik dus niet de .ini downloaden omdat de nieuwste firmware van Online erop staat.

Heeft iemand heir een handige methode voor om het toch te kunnen downloaden, te kunnen aanpassen en zo alles rechten weer te kunnen krijgen?

Alvast bedankt!

TCP_IP
Voor zover ik weet (ik loop iets achter inmiddels) zijn er geen ROOT logingegevens bekend om volledige toegang tot de ST706 te krijgen.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url

I R Baboon
Alleen bij de eerste firmware van Online kan je root access krijgen via de .ini upload methode.
Daarna is niets meer mogelijk.
Een firmware flash was altijd al niet mogelijk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Speedtouch 706 Firmware', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 Oct 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 Jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 51 16 Jan 2019
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 Jul 2018
Firmware update tool Online.nl Zyxel configuratie en problemen : 1 14 Oct 2016
Advertentie