obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Vervaning van Lifebox door Linksys WAG320N
DJP
Beste heren van dit forum,

Mijn vraag is, kan ik mijn lifebox vervangen door een Linksys WAG320N. En zo ja waar moet ik dan rekening mee houden met het configureren hier van?

Wij hebben een online ADSL Extra abbonement, zonder telefonie.

Ik heb zelf al wat research gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat de lifebox gebruik maakt van een analoge lijn. ANNEX A of (POTS). Nu is deze Modem+Router een ANNEX A modem, dus volgens mij zou dit moeten werken.

Graag wilde ik het nog even vragen bij de experts van dit forum Wink

Bij voorbaat dank,

Dennis
Gewijzigd door DJP op 03 juni 2010, 14:04
 
mesa57
Dat gaat wel werken, alleen telefonie nooit. Maar dat heb je ook niet.
 
DJP
Okay, nou bedankt voor je antwoord Wink

Ik begin echter een beetje te twijfelen... Want deze modem kost aardig wat... En nja ik weet niet hoe snel Online van plan is om met VDSL te komen en of dit eigenlijk wel de moeite waard is om op te wachten?

Zou het zin hebben denk je?
 
I R Baboon
Simpel.
Check hoe ver je van de centrale af zit. http://pcdb.bbned.nl/
Vanaf 1500 meter heeft VDSL geen voordelen meer boven ADSL.
Als je dus verder woont, heeft VDSL geen nut.

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DJP
Ik woon maar 374 meter afstand van de centrale! Dus voordeel heeft het zeker, maar hoe lang is het eigenlijk nog wachten! Dat is natuurlijk de hamvraag Frown
 
TCP_IP
Ongeveer een half jaartje Wink
Eerst de pilot fase nog en daarna live...
Hmm.. gok half jaar tot een jaar.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
DJP
Hmm... Wordt er allemaal eigenlijk niet makkelijker op om eerlijk te zijn Pfft

Tja, wat is wijsheid? Een nieuwe modem kopen? Of maar even wachten op de toekomst en dan een modem kopen die VDSL ondersteund?
 
I R Baboon
Er zal ongetwijfeld een VDSL modem bij je VDSL abonnement zitten.
Ik zou nog even wachten, zeker als de Livebox het nog prima doet.

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vervaning van Lifebox door Linksys WAG320N', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel vervangen door fritzbox 7390 Algemeen : 7 01 dec 2017
Overstappen door storingen Storing : 10 23 dec 2016
snelheid gesmoord door online? Algemeen : 9 09 jul 2015
SpeedTouch 546 vervangen door eigen modem Eigen modem configuratie en problemen : 4 14 mei 2015
Huawei HG655D door dwars door router beheren? Huawei configuratie en problemen : 8 09 apr 2015
Advertentie