obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
Iphone WIFI Livebox
bennie helder
Hallo ik ben nu al een tijdje aan het lezen op dit forum maar kan niet vinden wat ik wil weten.
Ik heb een Iphone en ik wil graag hier thuis op de bank via een wifi verbinding met mijn livebox.
Mijn livebox is niet draadloos en ik heb 'm gewoon met een kabel aan mijn pc zitten. is er iets te krijgen wat ik in mijn livebox kan drukken zodat ik met mijn iphone online kan?
het moet zo simpel mogelijk zijn.
alvast bedankt

bennie
 
TCP_IP
De standaard livebox is niet voorzien van WiFi.
WiFi betekent simpelweg een draadloos netwerk.

De livebox heeft echter wel een mogelijkheid om uitgebreid te worden met een WiFi onderdeel. Dit is een klein kaartje die je in de livebox plaatst en hiermee maak je je livebox dus draadloos.

Dit kost je bij Online 3 euro extra, is te bestellen via de helpdesk.
Transmission Control Protocol over Internet Protocol

Voor al je Windows en PC problemen kun je terecht op [url]www.xpvista.nl[/url
 
bennie helder
bestaat er niet gewoon een usb stick die er in mijn live box kan doen? Ik wil mijn pc gewoon aan de kabel laten zitten die nu toch al door mijn huis ligt. Of moet je dan er zo'n extra kastje met antennes er op aansluiten op je LB om alleen draadloos naar je iphone te gaan? Sorry maar ik zit niet zo lekker in het draadloze gebeuren in dus vandaar...
Ik heb geen zin om online nog eens een keer extra 3 euro te lappen voor een apparaatje wat volgens mij niet zo heel duur kan zijn.
En wat is een TG 712?

gr.
 
rrozema
De livebox werkt niet met een usb wireless adapter, enkel met een (specifieke soort) pcmcia adapter. Je kunt voor jouw doel wel een wireless accesspoint aansluiten op de 2e netwerkaansluiting van je livebox. Daarmee bereik je precies wat jij nodig hebt: je pc via de kabel aan de livebox, je iphone via wireless.
 
bennie helder
dan moet ik dus een wireless accespoint hebben!!! En welke werkt goed samen met mijn livebox dan?
 
PPrins
Je kan ook een (tweedehands) Airport express kopen. Die sluit je aan via de ethernetaansluiting van je Livebox. Heb ik ook gedaan. Werkt perfect
Gewijzigd door PPrins op 11 juni 2010, 10:44
 
bennie helder
daar ga ik dan ff naar zoeken! Bedankt!
Zijn er ook nog andere mogelijkheden?
 
rrozema
Ja hoor, je kunt vrijwel elk willekeurig accesspoint gebruiken.
 
Jeff
Of je koopt een linksys wireless G laptop adapter werkt prima
 
bennie helder
en waar stop ik die linksys wireless G laptop adapter dan in? in de livebox zelf?
en dan kan ik dus met mijn wifi van de iphone via mijn livebox internetten???
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Iphone WIFI Livebox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie