obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Zyxel P-2602H-D1A gebruiken
pbwinter
Bete mensen,

Kan ik het Telfort modem Zyxel P-2602H-D1A gebruiken inplaats van het bij geleverde modem van online,dit in verband met de telefoon instellingen van voibuster.
Ik had namelijk begrepen dat dit op het modem van online niet kan( Thomson TG712 ) ,al vast bedankt.




pbwinter
 
I R Baboon
Ja, op zich geen probleem.

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Bedankt,ga het proberen zodra ik aangesloten ben bij online.
 
I R Baboon
Wel de juiste instellingen plegen. Zo direct gaat hij niet werken.
De ZyXel is voor geconfigureerd voor het Telfort netwerk.

Hier lees je de instellingen: http://online.gebruikers.eu/faq.php?c...?cat_id=10

Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Ik krijg snel internet tot 20 MB ,welke instellingen moet ik dan gebruiken.
 
I R Baboon
Die wordt hier Family genoemd.

Abonnementsvorm ADSL Extra (Family)
Verbindingsprotocol 1483 Bridged IP (RFC1483) LLC
VPI / VCI 8 / 35
Primary DNS server: 194.134.5.55
Secondary DNS server: 194.134.5.5
ADSL modulatie: G.992.5

Gewijzigd door I R Baboon op 04 juli 2010, 23:17
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
pbwinter
Dank. als ik alles binnen heb en werkt laat ik het weten.



Groetjes pbwinter
 
pbwinter
Inmiddels aangesloten op online,maar nu doet zich het volgende probleem op,mijn Zyxel modem ingesteld zoals I R Baboon heeft uitgelegd wel internet maar geen voip en ik kan niet meer inloggen in mijn Zyxel modem,ik heb hem ook al gereset maar niets,iemand een idee?


pbwinter
 
pbwinter
Ben te voorbarig geweest,harde reset gedaan en ingelogd in zyxel,ik had het modem in bridge gezet maar het moest gewoon op routing staan,kan nu internetten en bellen via voipbuster.



pbwinter
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel P-2602H-D1A gebruiken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Gezocht originele ophangbeugel Zyxel VMG8324-b10A Vraag & Aanbod van tweedehands apparatuur : 1 01 feb 2021
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
Zyxel VMG8825-T50 - VOIP Eigen modem configuratie en problemen : 7 10 dec 2020
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Advertentie