obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Thomson TG712 verbinden met Cisco WRT610 ver2
coenhees
Hallo iedereen,

ik heb sinds kort een thomson TG712, daarvoor had ik een livebox (geen idee welke).
ik had me livebox aangesloten aan mijn cisco WRT610n ver2 dat werkte prima.
Maar sinds ik die Thomson tg712 heb. lukt het niet.. ik doe een kabeltje in de thomson en verbind hem dan met de cisco
(linksys)
ik heb al in het cisco kastje de DHCP uitgezet dat werkte ook niet. ik heb ook alles opnieuwe gereset en opnieuwe ingsteld enz.
dus mijn vraag was of iemand dit probleem ook heeft gehad zo ja, hoe heb je dit opgelost?
en als niemand dit probleem heeft gehad vraag ik graag om hulp.

vriendelijke groet,
Coen Van Hees
 
coenhees
Daar heb ik niet echt veel aan, ik zou graag een duidelijk uitleg willen,
 
coenhees
Maar HOE kan ik dat kijken ?
 
coenhees
dus ik moet het ip van cisco het zelfde instellen als die van de thomson ?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Thomson TG712 verbinden met Cisco WRT610 ver2', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
IPTV stream Cisco 887VA Eigen modem configuratie en problemen : 12 13 apr 2017
printer verbinden met HG655D Frequently Asked Questions : 2 27 feb 2017
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Advertentie