obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » WiFi
WiFi, draadloos internetten met je LiveBox
 Onderwerp afdrukken
wifi
raja
doordat ik mijn abonnement wilde opzeggen, heeft online mij een leuk aanbieding gedaan met een een wifi pakket, waarvoor ik niet hoef te betalen.

Ik vraag me af welke draadloos modem je dan gaat ontvangen.

Kan iemand mij hier de naam van neerzetten zodat ik kan uitzoeken of het een goed modem is en of het de snelheid verhindert.

alvast bedankt
 
I R Baboon
Thomson TG712 met een speciale firmware van Online.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
raja
Ik haal nu bedraad 9,18 mb ... is het een goede modem? Hoeveel aan snelheid ga ik achteruit of merk je dit niet met deze modem?
 
I R Baboon
Er kan een verschil zitten qua snelheden van modem tot modem.
Dat hangt af van het gebruikte chipset en firmware in de apparaten.
Maar normaal mag gesproken mag dat weinig verschil uitmaken.
De Thomson heeft iets tragere download, maar daarvoor weer een stabielere verbinding.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
paar keer per dag wifi uitval met zyxel VMG8324-B10A modem Algemeen : 2 13 jan 2021
ZyXel en Wifi zonder internet verb. WiFi : 3 15 nov 2020
Zyxel modem. Slechte wifi? WiFi : 1 06 okt 2020
Wifi uitbreiding Algemeen : 1 23 jun 2020
Huawei HG655d WIFI bugs/troubleshoot topic Huawei configuratie en problemen : 27 16 mei 2020
Advertentie