obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
ICMP Echo blokkeren Thomson TG712
roy123
Hoi,

Bij het checken van mijn firewall op www.grc.com , ben ik erachter gekomen dat de Thomson TG 712 REPLIED to Ping (ICMP Echo) requests.

Hoe kan ik dit in de modem uitzetten/blokkeren/aanpassen?

Dank !
 
roy123
Iemand wat info?
 
I R Baboon
Alleen met admin toegang tot de router kan je de firewall en dergelijke aanpassen.
En die is niet beschikbaar voor klanten.

De helpdesk heeft wel admin toegang en die zouden dat kunnen aanpassen.
Als ze dat zouden willen doen, tenminste.
Je kan altijd eens vragen.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ICMP Echo blokkeren Thomson TG712', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Thomson router icm wifi repeater Thomson meer apparaten aansluiten : 7 01 jul 2015
Thomson st706 probleem Speedtouch 706 configuratie en problemen : 34 31 mrt 2015
Trage verbinding, modem Reset soms zelf TG712 Klacht over Online : 2 10 jan 2015
Fritzbox 3370 achter TG712 Thomson meer apparaten aansluiten : 2 16 sep 2014
Thomson 712 Probleem Thomson configuratie en problemen : 30 29 mei 2014
Advertentie