obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wat vragen over Thomson TG712 & Online
mollie
Hallo djdadevil,
Ik ben erg benieuwd of het je uiteindelijk gelukt is om WiFi op je Thomson TG712 uit te schakelen.
Ik heb een vergelijkbare netwerkconfiguratie als jij hebt.
De TG712 gebruik ik als router voor internet en telefonie. Op de TG712 heb ik met een netwerkkabel een Belkinrouter waarop ik mijn thuisnetwerk heb aangesloten. Ik wil dus de WiFi-functie uitschakelen omdat ik die niet gebruik, maar ook omdat ik vermoed dat deze de WiFi-functie van mijn Belkin-router verstoord: af en toe valt de internetverbinding eventjes weg

Dus ik ben op zoek naar het antwoord op de vraag die je stelde in je eerste post: .
- Kan ik het WIFI-gedeelte van de TG712 compleet uitschakelen?¿?
Als je dat gelukt is wil je dan aangeven hoe ik dat moet doen.
 
Fluxxtux
Hoi mollie,

wifi uitzetten op een 712 is makkelijk.

Log in op de modempagina Http://192.168.1.254
Ga naar thuisnetwerk, daarna klik je op WLAN

Rechtsbovenin staat dan de knop "Configureren"
Als je deze hebt geopend, is de eerste optie bovenaan voor het in en uitschakelen van Wi-Fi, deze optie heet: "Interface inschakelen" haal het vinkje weg uit het vakje en druk dan onderaan de pagina op Toepassen.

Wifi van je thomson is nu uitgeschakeld.
FluXxTux
@Your Service
 
mollie
Hallo FluXxTux,
bedankt voor je antwoord.
Ik had die optie 'interface inschakelen' al uitgeprobeerd, maar dat hielp niet....dacht ik.
Als ik nu met inSSIDer kijk blijkt de TG712 niet meer uit te zenden. Blijkbaar moet je de router opnieuw opstarten om daadwerkelijk WiFi uitgeschakeld te krijgen.
Groet Mollie
 
Fluxxtux
Hoi mollie,

Bedankt voor je reactie, meestal gaat de draadloze functie direct uit na het drukken van de knop toepassen, verbaast me echter niks dat een herstart soms nodig is.

Bedankt voor de tip !
FluXxTux
@Your Service
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wat vragen over Thomson TG712 & Online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Glasvezel migratie van Fiber naar Online Online Alles-in-1 met Glasvezel : 7 21 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
Advertentie