obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Waarvoor en hoe gebruik je een switch, router of een access point achter dit modem? Hoe krijg ik mijn NAS, netwerkprinter, enz. in mijn netwerk? Hoe deel ik mijn web-, smtp-, ftp-, enz. server met anderen op het internet? Hoe kan ik online spellen spelen op mijn xbox, ps3, wii, psp, enz.? Hoe sluit ik mijn iphone, ip-tv, ip-telefoon, ata, enz. aan op deze router en moet ik dan nog speciale dingen instellen?
 Onderwerp afdrukken
Trage DSL verbinding (0.29mbps)
hpharmanny
Hallo,

ik heb internet + telefonie van Online, in de 20mbps variant. Helaas haal ik die snelheid bij lange na niet. Ik kom momenteel uit op 0.29mbps bij speedtest.net , dit varieert een beetje tussen de 0.25 en de 0.35 mbps. Erg traag dus.
Ik heb al geprobeerd om het modem te resetten, de dsl kabel te vervangen en de software opnieuw te installeren, maar dat mocht allemaal niet baten.

De gegevens die ik uit het modem heb uitgelezen zijn:

Actief: 0 dagen, 0:19:24

DSL-type: G.992.5 annex A

Bandbreedte (verzenden/ontvangen) [kbps/kbps]: 1.019 / 12.278

Overgebrachte gegevens (verzonden/ontvangen) [kB/MB]: 876,00 / 6,05

Uitgangsvermogen (verzenden/ontvangen) [dBm]: 12,5 / 0,0

Signaalverzwakking lijn (verzenden/ontvangen) [dB]: 8,5 / 24,0

SN-marge (verzenden/ontvangen) [dB]: 10,0 / 10,5

Leveranciers-ID (lokaal/extern): TMMB / IFTN

Frameverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Signaalverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Voedingsverlies (lokaal/extern): 0 / 0

Verbindingsverlies (extern): 0

Foutseconden (lokaal/extern): 0 / 0

FEC-fouten (verzenden/ontvangen): 4.294.967.264 / 314

CRC-fouten (verzenden/ontvangen): 4.294.967.264 / 0

HEC-fouten (verzenden/ontvangen): 0 / 0

Zou iemand me verder kunnen helpen?
Alvast bedankt!

Edit: ik zie dat het bericht in het verkeerde subforum staat, kan een mod het voor me verplaatsen? Bedankt!
Gewijzigd door hpharmanny op 25 september 2010, 13:51
 
hpharmanny
bedankt voor je snelle reactie!

ik werk met 3 verschillende laptops en een desktop. Zowel draadloos als bedraad. De draadloze adapters zouden snel genoeg moeten zijn.
 
ShadowAS1
Wel, naar eigen ervaring zijn de draadloze adapters schandalig slecht. Ik krijg er de snelheid mee die jij aangeeft. en met bedrade verbinding haal ik 6,87mbp/s
Hou er wel rekening mee dat online de snelheid in Mbit aangeeft en de speedtest in kb/s
en verder zou ik het ook zo niet weten, ik zal er naar kijken en je hoort het wel als ik iets vind

succes
shadowass1
 
I R Baboon
Uit je de verbindingsgegevens zie ik niet de reden waarom je zo weinig snelheid haalt.
Zit op al je machines XP?
 
hpharmanny

Quote

I R Baboon schreef:
Zit op al je machines XP?


Nee, op vrijwel alles draait Windows 7, slechts één laptop met XP.

Quote

azsxdc schreef:
probeer draadloos interface van je modem uit te schakelen en met een apparaat een meting uit te voeren


Dat wil ik wel proberen. Ik zal even zoeken naar welk topic je verwees. Ik hou je op de hoogte van het resultaat!
 
I R Baboon
En hoe snel zijn de pc's onderling met elkaar als je grote bestanden overzet?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Trage DSL verbinding (0.29mbps)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie