obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox configuratie en problemen
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Livebox probleem / verbinding valt steeds weg
bimar
Hier ook hetzelfde probleem.
Wel sinds kort een nieuwe Laptop.

Ik zal ook het klachten formulier invullen.
 
feneyes
hallo, ik heb hetzelfde probleem, de livebox ging om de haverklap over de rooie, de helpdesk kon pas uiterlijk 10 januari a.s. met een antwoord komen maar ik denk dat ik er uit ben. Wat testjes leerden mij dat het uitschakelen van skype het probleem oplost, toen wat gegoogled en jahoor dit probleem doet zich elke 2 jaar voor, google maar op livebox en skype. Schakel skype uit (ga offline) en het probleem is verholpen. (bij mij in ieder geval wel)

Skype heeft in december veel problemen gehad met supernodes, ik denk dat die problemen nog niet verholpen zijn en dat de livebox te maken krijgt met een soort van ddos aanval, dus skype uitzetten probleem verholpen.

Ik hoop dat de helpdesk hier ook kijkt dan weten ze de (tijdelijke oplossing).
Gewijzigd door feneyes op 03 januari 2011, 21:30
 
Twixed
Waarschijnlijk spelen er meerdere oorzaken mee.
Ik heb geen Skype, vanochtend heeft Online de lifebox op afstand beoordeeld en de conclusie getrokken dat die defect is.
Ze sturen me een nieuw modem.
Grt,
Ben
 
bimar
Maak geen gebruik van skype.
Ook nog geen reactie van de helpdesk gehad.
 
Twixed
Ik heb McAfee op alle computers, was nooit een probleem.

De lifebox moest ik iedere dag wel een paar keer resetten. Zoals ik eerder schreef heeft Online die op afstand beoordeeld en defect verklaard.
Vanochtend heb ik het nieuwe modem van Online opgehaald en aangesloten.
Ik laat over een paar dagen weten hoe dat werkt.

Grt,
Ben
 
Fluxxtux
Hoi twixed,

Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte.
FluXxTux
@Your Service
 
bimar
>Mcafee op de pc ? Verwijderen

Ik heb ook Mcafee op mijn nieuwe laptop, kan het echt daar aan liggen?
Online gaat volgende week onderhoudswerkzaamheden op mijn wijkcentrale doen.
Als ik daarna nog steeds problemen heb ga ik Mcafee maar verwijderen.
 
I R Baboon
McAfee zorgde wel vaker voor problemen.
Zoek maar eens op mcafee in het forum.

Als werkelijk McAfee het probleem is, begrijp ik niet dat ze dat nog niet opgelost hebben.
Zowel bij Online als bij McAfee is het probleem al langer bekend.
Gewijzigd door I R Baboon op 08 januari 2011, 15:50
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Fluxxtux
McAfee probleem is al een hele tijd bij Online bekend.
Gebeurt overigens in 99% van de gevallen in combinatie met een livebox.

Het probleem is ontstaan bij een update van McAfee, na de update werden bepaalde pakketten anders behandeld door McAfee en de livebox kon daar niet goed tegen.

Het probleem is bij Online opgelost bij veel gebruikers door McAfee volledig te verwijderen met de removal-tool van McAfee en vervolgens opnieuw te installeren, let wel dat je dan ook de nieuwe versie moet downloaden van de Online website.

Lost dat het probleem ook niet op, dan wisselen ze bij Online meestal je modem, maar onder bepaalde voorwaarden volgens mij, dat zou je ff bij Online moeten informeren.
FluXxTux
@Your Service
 
Twixed
Gaat het bij jullie om een McAfee-versie die van Online gekocht wordt?

Dat kan verklaren waarom McAfee bij mij geen probleem oplevert.
Ik werk op een bedrijfslaptop met een McAfee Enterprice edition en op de prive LT een McAfee suit die ik via het bedrijf kon downloaden.
Waarschijnlijk heb ik dus andere versies.

Als dat zo is kan het verwijderen van de "Online-McAfee" wel degelijk zinvol zijn.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Livebox probleem / verbinding valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Internet valt steeds weg Storing : 4 18 nov 2019
Fritzbox 7390 valt steeds weg Eigen modem configuratie en problemen : 8 03 aug 2019
Geen interactie tv Canal Digitaal! Bekend probleem online.nl Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 1 27 jul 2019
internet valt weg Storing : 2 27 jan 2019
Advertentie