Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
voipbuster beltegoed kopen
|
|
gbollen |
Geplaatst op 18 October 2010, 12:56
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 18 Oct 2010 |
Beste lezers ik ben nieuw hier op dit forum. Ik heb voipbuster op mijn computer geinstaleerd. Nu weet ik.niet hoe ik beltegoed kan kopen. Ik begrijp niks van hun uitleg. Alles is in het Engels. De taalkeuze knop werkt niet. Ik heb ook geen creditcard of anderre kaarten. Ik wil betalen op mijn bankkantoor met een overschrijving. Indien dit niet is op te lossen wil ik skype gaan proberen. Ik ben bang dat ik daar hetzelfde ga krijgen wie kan mij helpen. Ik ben met pensioen dus niet zo handig met de nieuwe ontwikkellingen van vandaag. Bedank alvast voor een goede tip. Groeten van G Bollen |
|
|
I R Baboon |
Geplaatst op 18 October 2010, 23:50
|
Beheerder Berichten: 4247 Lid sinds: 14 Dec 2008 |
Normaal verschijnt direct de juist taal al als je de site bezoekt. Probeer eens een andere browser uit (Firefox, Opera, Chrome). Er zijn vele manieren om te betalen bij Voipbuster. Je hebt geen internetbankieren? Want iDeal lijkt mij het simpelste om te betalen in Nederland. Gewijzigd door I R Baboon op 18 October 2010, 23:51 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'voipbuster beltegoed kopen', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
voipbuster met de Zyxel-modem? | Zyxel meer apparaten aansluiten | : 3 | 31 Jul 2016 |
Voip-in nummer voipbuster werkt niet meer | Huawei configuratie en problemen | : 2 | 23 May 2012 |
VoIPBuster not working | Huawei configuratie en problemen | : 3 | 14 Mar 2012 |
voipbuster | Algemeen | : 5 | 16 Oct 2010 |
Voipbuster / budgetphone via VoIP telefoon achter speedtouch 706 | Speedtouch 706 (WL) meer apparaten aansluiten | : 5 | 26 May 2010 |
Advertentie