obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
xbox360 live nat type
Vampire1976
Ik heb een vraag.

zelf hebben we een st546v6 ik heb de xbox rechtsrtreeks aangesloten op de modem.
heb handmatig via de gateway de poorten geopend die nodig zijn volgens portforwarding.com
en toegevoegd en gekoppeld aan de xbox in de speedtouch lijst.

toch blijft mijn nat op strict staan ik heb altijd problemen als ik met me vrienden op live een game wil spelen ik word er langzamer hand gefrustreerd door aangezien ik graag mijn games online wil kunnen spelen!

heeft iemand hier een oplossing voor ???

veel van mijn vrienden hebben ditzelfde probleem zitten welliswaar bij andere providers maar hebben wel precies hetzelfde probleem.

mvg Vampire
 
I R Baboon
Probeer eerst of het via UPnP het wel werkt.
Je moet dan wel alle instellingen die je gemaakt hebt in games/applicatie eerst wissen.
Gewijzigd door I R Baboon op 04 november 2010, 00:30
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Vampire1976
bedankt voor de snelle reactie Smile dat was ik idd ff vergeten te melden ik had upnp al aangezet
heb voor de zekerheid alles paar keer gedaan maar krijg nog steeds zelfde probleem

mvg Vampire
 
I R Baboon
Heb je admin en CLI toegang tot de router?
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Vampire1976
geloof het wel waar kan ik dat zien?

ben ingelogd als admin iig
 
I R Baboon
Nog een extra suggestie: Deactiveer Intrusion Detection.
Ik geloof in het Nederlands heet dat inbraakdetectie.

En zet Web Browsing Interception ook maar uit. Dat belast de router minder.
Gewijzigd door I R Baboon op 04 november 2010, 23:42
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Vampire1976
hoe zet ik dat uit? staat nergens een knop om het te uit te zetten?

waar vind ik dat webbrowsing?
 
Vampire1976
wat ik ook raar vind als ik in me thuisnetwerk lijst kijk zie ik dingen staan die ik niet kan plaatsen

we hebben 2 pc's op de modem aangesloten en dus me xbox ga ik kijken in de lijst zie ik nog 2 dingen staan namelijk:

me stiefzoon zijn pc 2 keer met zelfde ip adres
1e is op poort 3 op 10.0.0.3 active
2e is op 10.0.0.3 poort unknown en inactive
mijn xbox op 10.0.0.1 poort 1
mijn vriendin der pc op 10.0.0.2 poort 2
de speedtouch op 10.0.0.138 de gateway
en een unknown 00-13-19-aa-6e-7f op ip adres 85.144.0.1 poort unknown maar wel active

me stiefzoon vertelde me wel dat die tijdje geleden zijn ps2 op netwerk had aangesloten die is dus nu niet meer aangesloen was met dezelfde kabel als die van zijn pc dus op poort 3
 
I R Baboon
Web browsing interception: Home > SpeedTouch > Configuration en dan op Configure klikken.
Intrusion Detection: Home > Toolbox > Intrusion Detection

In de lijst staan de apparaten die momenteel actief zijn en die in het verleden actief waren.
Het unknown apparaat is het interne modem van de router.
Er is niets vreemds aan je thuisnetwerk.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Vampire1976
ok web browsing staat uit maar detection intrusing kan ik alleen maar kiezen uit de volgende dingen:

clear detection statistics en view security logs hoe zet ik hem uit?
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'xbox360 live nat type', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
MW2 Open Nat type [HELP] Thomson configuratie en problemen : 12 30 okt 2014
Nat type strict! Helpdesk : 2 21 okt 2014
Advertentie