obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Online Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Livebox (= Sagem f@st 3203, wordt uitgefaseerd) » Livebox firmware
Post hier al je vragen over de Livebox firmware.
 Onderwerp afdrukken
oude firmware terugzetten om snelheidsverlies met de nieuwste firmware te meten
aviator
Na deze update is mijn download dramatisch gedaald van iets van 20440 naar 16692, zie stat:
Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1024 Kb
DownStream 16692 Kb
Afname Dichtbij : 14.8 (dB)
Ver weg : 3.2 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 8 (dB)
Ver weg : 15 (dB)
HEC-teller 0
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0

Ik zou nog wel even terug willen gaan naar de oudere firmware ***26, is dat mogelijk. Ik weet wel dat de livebox dan toch weer zal willen upgraden, maar als ik met die oudere firmware weer terug ben naar 20+, dan weet ik zeker dat het snelheidsverlies door de upgrade komt.
Gewijzigd door Wanabo op 17 september 2006, 16:11
 
Wanabo
onder weblinks staat een link naar stimey, hij heeft oude firmware staan en een firmware up(down)grade programma.

In het andere onderwerp is het suc6vol toegepast.


http://online.gebruikers.eu/weblinks.php?cat_id=8&weblink_id=47
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
ik ga is voor de grap de firmware van oktober 2005 inflashen. eens kijken of mijn snelheid terug komt. ben van ruim 14000 naar 11000 gegaan
 
Puma
potverdikkeme. ik heb de oude firmwares niet meer. iemand toevallig die de oude firmwares nog heeft (toen de menu van de livebox een wanadoo uiterlijk had)

ik heb nu in de livebox versie: 3202WNLB_222024
maar dat klopt niet, want ik heb de 221018 erin geflasht Frown
Gewijzigd door Puma op 17 september 2006, 21:50
 
Wanabo
Maar wie weet heeft de LB ondertussen alweer geupgrade!

Flash zonder ADSL aansluiting op Line In!


Heb gezocht maar heb 221018 hier ook. Kun je trouwens die nieuwe file Sagem_222034_222034.fu flashen met dat firmwareupgrade programma?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
niet geprobeerd. probeer het nu wel even.
 
Wanabo
Ik ben benieuwd! Hier nog steeds geen upgrade gehad. Wel vaak onverklaarbare vastlopers, spontaan resetten en wegvallen internet als de telefoon gaat.

Zaken waarvan ik zelden last heb gebeuren nu met de regelmaat van de klok sinds Orange de firmware update uitdeelt.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Puma
uhm. ik dacht dat het gelukt was maar op het laatste moment gaf die een fout aan. ik heb de .fu bestand hernoemd want de upgrade tool is gelockt op een bepaalde versie en alles ging goed tot dat de download klaar was en toen kreeg ik een fout dat het niet gelukt was. jammer. nu zit ik ook met een oude firmware. via de update knopje krijg ik niets binnen.
 
Puma
het is niet mogelijk om een oude firmware vast te houden. de Livebox haalt automatisch en zonder resets of wat dan ook de nieuwste firmware binnen (soms in meerdere stappen)

dus hier gaat een slotje op.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'oude firmware terugzetten om snelheidsverlies met de nieuwste firmware te meten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Port forwarding werkt niet meer, firmware update? Zyxel configuratie en problemen : 5 09 jul 2019
Waarschuwing firmware update ZyXEL VMG8324-B10A! Zyxel configuratie en problemen : 52 19 jan 2019
Oude router als access point Zyxel meer apparaten aansluiten : 3 30 okt 2018
Firmware update voor modem? Zyxel configuratie en problemen : 2 07 jul 2018
Advertentie