obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Internetradio
marcoketelaar
Ha I.R,

bedankt voor je info. Als ik het artikel en de reacties begrijp zit er dus niets anders op, dan de instellingen van de router zo te laten staan, aangezien de nieuwe firmware niet te installeren is op de radio. Of zou hij het ook moeten doen als ik de router "vast"op wpa2-versleuteling zet en zit het hem in het feit, dat de router gemengd wpa en wpa2 uitstuurd en dat de radio zich daarin verslikt? . (wpa2 wordt echter gecombineerd met AES, of is het juist de AES die het probleem is)
 
I R Baboon
Ja, dit wordt gewoon uitproberen of je WPA2 zo aan het lopen krijgt.
Je kan TKIP proberen in plaats van AES. Misschien helpt dat.

Als alleen WPA werkt, dan wel een goede netwerksleutel kiezen.
Kijk hier maar voor een goede key: http://www.yellowpipe.com/yis/tools/W...erator.php
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
marcoketelaar
Hallo I.R.

Nou, de vlag kan uit hoor! Ik heb de linksys op vast wpa2 gezet en in combinatie met AES doet de internetradio wat hij moet doen! Blijkbaar lag het laatste euvel aan het feit de de linksys gemengd wpa en wpa2 doorgaf. Hoe dan ook, het heeft even geduurd, maar................ het is helemaal gelukt. Bedankt voor al je info en hulp en ik hoop in de toekomst nog eens een beroep op je te mogen doen!

Fijne avond en nogmals dank.Wink
 
I R Baboon
Graag gedaan.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Internetradio', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
internetradio, onmogelijk zenders zoeken Algemeen : 13 13 mei 2013
geen internetradio met linksys 150N WiFi : 5 12 dec 2007
Advertentie