obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
Orange Live box vraag
G_Dragon
Hallo,

Bij mijn vader zijn wij ooit begonnen met Wanadoo en deze is vervolgens veranderd in orange en toen online.
Alleen wij hebben toen van orange een nieuwe modem gekregen de livebox. toen mijn ouders gingen scheiden begin dit jaar kregen mijn moeder en ik in ons nieuwe huis van online een modem de Thomson TG712, deze bevalt wel 10 x beter dan de livebox bij mijn vader.

Heb dit ook doorgegeven aan mijn vader en die heeft gebeld met online, alleen kwam er niks uit.
De live box bevalt gewoon niet als modem en ik weet dat jullie een betere hebben voor ons, want als je nieuw abbo neemt krijg je die ook. Zouden jullie bij online zo klantvriendelijk willen zijn om mijn vader een toe te sturen zodat hij geen problemen mee heeft?

Zal jullie dankbaar zijn..

Mvg,

G. Gerrits
 
G_Dragon
Ten eerste er zit gratis draadloos in wat de livebox niet heeft,
Ten tweede het is makkelijker om poorten bij de xbox te openen
Ten 3e meer stabiel dan de live box, ( deze update zich altijd nog zonder te vragen) Dan moet je hem resetten want anders blijft hij het internet sloom doorvoeren.

Overal zijn deze 3 punten belangrijk..
We hebben nu AC point hier staan alleen dit is onodig als online ook beter modem heeft waarin het zit, mijn pa heeft er ook recht op want hij heeft zelfde abbo als mijn moeder want die heeft hem wel Smile
 
G_Dragon
ik vind het onterecht om het een ongeldige reden te noemen, elke keer als de livebox zich op de achtergrond heeft geupdate is het internet harstikke traag , dit is heel irritand want als je dan livebox moet resetten ben je al je settings weer kwijt..

Live box is gewoon oud want hoorde bij Orange en orange is er niet meer , ze zijn nu bezig onder de naam Online , dan wil ik ook de modem van online en helemaal als deze betere functies heeft. Het is gewoon stuk service die ze zouden moeten bieden nu lijkt het net dat ze hun eigen goede spullen niet willen verkopen???
Gewijzigd door G_Dragon op 12 december 2010, 22:22
 
G_Dragon
tja kan alleen maar zeggen dat het onzin is want hun hebben nieuwe modems dan orange en blijkbaar vinden ze niet belangrijk om hun spullen te verkopen en klanten met een oude modem te laten zitten!

Ik ben zelf icter en werk nu al ongeveer 2 jaar met de livebox en het is waardeloos om dat ding elke keer te moeten resetten en dat helft van internet soms eruit knalt. nu ik bij mijn ma woon is dit allemaal opgelost door nieuwe modem.

Online beseft dat niet en laat ons gewoon zitten met oude modem die niet goed funcioneert
 
G_Dragon
Dat kan niet want hij zei gisteravond nog tegen mijn dat hij onbeperkt abbo heeft!, ik weet het ook niet valt me alleen erg tegen dat online zo met ons omgaat! heel erg
 
I R Baboon
Als de Livebox defect is, krijg je automatisch een nieuwe router.
Dat zal dan een Thomson worden, want de Livebox is niet meer beschikbaar.

Wat de oorzaak van dat defect is en hoe het is ontstaan, laat ik aan je fantasie over.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
G_Dragon
Haha , dat kan ik doen inderdaad, alleen komt er geen monteur langs om te controlleren als die echt stuk is dan ? (:
 
I R Baboon
Nee, Online heeft geen modem politie in dienst.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
G_Dragon
hahaha okee (: , dan zal ik dat is proberen want ja deze modem is gewoon heel irritand!
Dankjewel voor de tip!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Orange Live box vraag', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
FB 7581 Vraag Instellingen/Geen internet Algemeen : 14 08 nov 2018
live TV op je pc Algemeen : 2 06 apr 2018
Live e-mail adres niet herkend Email : 5 15 feb 2017
Vraag over snelheid Snelheid : 7 22 dec 2016
live tv op pc Digitale TV. Hoe sluit ik mijn digitale ontvanger aan? : 27 12 aug 2016
Advertentie