obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken
[Ervaring]Digitale TV
EricM
Hallo allemaal,

Weet niet of het hier thuis hoort, maar kon geen subforum vinden over digitale televisie.
Ik zag laats dat online een nieuwe vorm van digitale Televisie aanbied.
Dit is volgens het Digitenne principe, ipv de samen werking met CanaalDigitaal dat met een schotel werkt.
Aangezien wij op onze woning geen schotel mogen plaatsen(monumentaal) was voor ons didgitale televisie niet mogelijk. Nu kan deze vorm van digitale televisie een uitkomst voor mij zijn.
En zijn er ook planningen om met deze manier HD zenders te verzenden? Ik weet dat KPN dat nog niet van plan is. Maar misschien dat Online wel deze mogelijkheid wil gaan gebruiken. Of zijn ze echt 100% afhankelijk van het KPN netwerk en hebben ze zelf geen inbreng?

Wie o Wie heeft ervaring met dit pakket?
Of raden jullie mij af om deze versie van digitale televisie te gebruiken.
 
EricM
Maar werkt dit ook goed met een Full HD scherm of krijg je dan een Youtube kwaliteit beeld?

Want dit pakket van online is gewoon digitenne? Alleen dan aangeboden door Online?
 
I R Baboon
Als je wilt weten hoe de kwaliteit is, hoef je alleen maar te zoeken naar ervaringen met Digitenne.
Online is puur een wederverkoper van Digitenne.

En nee, HD uitzendingen via Digitenne zitten de komende jaren niet in de pijpleiding.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Ervaring]Digitale TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
digitale telefonie via online met zyxel Zyxel meer apparaten aansluiten : 2 12 sep 2017
m101 + huawei modem digitale ramp Digitale TV storing : 2 11 feb 2016
Digitale TV opzeggen via online.nl account Algemeen : 4 28 dec 2015
Installatie digitale televisie Algemeen : 2 31 mei 2015
wie heeft ervaring met opzeggen? Algemeen : 5 28 mei 2015
Advertentie