obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Mijn telefoon bij Online Extra geannuleerd.
zamaan
Telefoon lijn al gestopt een uur later een email dat mijn telefoon aansluiting vanaf 12 uur ….
Ik heb een e-mail van Online ontvangen dat mijn telefoon aansluiting bij Online van af 12 uur geannuleerd.
Tot mijn verbazing hoe kan het geburen .. ik heb geen contact had met Online en het annuleren van mijn telefoon aansluiting heb ik niet gevraagd.
zonder telefoon wacht ik op het reactie van Online hoe lang duurt het voor dat ze antwoord geven op mijn vraag weet ik niet en hoelang duurt het voor dat ik weer telefoon lijn krijg weet ik ook niet.
 
I R Baboon
Wat daar precies aan de hand is, kan ik niet zeggen.
Blijkbaar is je telefonie abonnement opgezegd.
Heb je een portering aangevraagd van je telefoon bij een andere maatschappij of zo?

Je kan alleen contact opnemen via een e-mail of via de telefoon.
Ik zou toch proberen ergens te bellen, want dat is de beste en snelste methode om dit recht te zetten.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
zamaan
Beste vrinden
vanaf 20-12-2010 heb ik adsl Extra ( telfoon +internet) van Online en had ik een telefoon nummer die had ik geporteerd van ALice.
Het telefoon + Adsl werkte prima en heb ik geen klacht of verzoek bij online gedaan.
31-01-2011 mijn telefoonlijn was weg een uur later email van online dat mijn telefoon werd geannuleerd!!!
Ik belde met de klantenservice en ze weten niets van de medewerker techni. dienst heeft lang op mijn dos. gelzen kan nites vinden over anuuleren. en hij zou de telefoon lijn weer activeren op mijn oude nummer. (gesprek duurde 20 minuten)

Vandaag 1-02-2011 heb ik 3 emails ontvangen
Het eerste email bevestigen nieuwe ADsl aanvraag+ telefonie.
2de email niuwe telfoon nummer en rijdelijk nummer
3de email mijn oude nummer activeren.

waneer werden alle acties genomen en waneer kan ik mijn telefoon gebruiken staat niet bij.
 
zamaan
02-02-2011
Online administratie heeft gebeld.
Mijn telefoon nummer ( die ik meer dan 10 jaar heb en tot twee dagen geleden werkte) kan ik niet behouden en ik zou nieuwe nummer moeten accepteren en het nieuwe nummer kan ik niet zelf kiezen.
wanneer wordt mijn nieuw nummer weer actief. durven de heren niet te zeggen.
 
I R Baboon
Weten ze niet waar je oude nummer beland is?

Kijk eens bij de OPTA of ze daar weten wie je nummer heeft?
http://www.opta.nl/nl/nummers/nummers...rs-zoeken/
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
zamaan
tot nu toe nog geen oplossing

via het zoeken naar mijn nummer blijkt dat mijn nummer nog steeds in het bezit van Online ( Orange) en sinds de datum van mijn overstap naar Online.
maar ze zeggen dat mijn nummer kan niet meer aan in hun bezit is.
naamloosch
 
I R Baboon
Als Online het nummer niet meer heeft, zal de registratie van de OPTA waarschijnlijk achter de feiten aan lopen.

Je oude nummer zal wel nog ergens bestaan, alleen is de vraag wie je nummer nu in beheer heeft.
Die kunnen dan ook je nummer weer terug laten porteren naar Online.

Werkt je oude nummer nog?

Je kan ook proberen te bellen met Consuwijzer, de consumentenafdeling van de OPTA: http://www.consuwijzer.nl/
Misschien dat die meer ideeën hebben.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
zamaan
Mijn nummer werkt niet meer sinds 12 uur 31-01-2011

een uur gelden belde eemedewerker van tech. Online en gaf me nieuwe nummer en die werkte wel.
daarna heb ik een email ontvangen (Wij hebben de opzegging van uw Telefonie abonnement al in een eerdere e-mail aan u bevestigd. Wij laten u hierbij weten dat 03/02/2011 om 20.00 uur uw abonnement wordt afgesloten. Natuurlijk blijft uw ADSL verbinding gewoon werken. )

Ik heb geen opzeggen gestuurd en dat is hte zelefde email die ik een paar dagen geleden ontving daarna stopte mijn telefon verbinding dus afwachten.
 
I R Baboon
Als Online niet weet wie je nummer overgenomen heeft, dan is het ook mogelijk dat zij je nummer
'gewist' hebben. Toen zij je bel-abo beëindigden is ook daarmee je nummer vervallen.
Dan mag je zeker een klacht indienen bij Online.
Of het je helpt is onzeker, maar misschien krijg je meer duidelijkheid.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
devious
en het is ook mogelijk dat ze het nummer wèl in bezit hebben, maar op een verkeerde "afdeling". En dan moeten ze intern het nummer porteren wat 9 van de 10 keer bij de meeste providers voor heel wat problemen zorgt
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn telefoon bij Online Extra geannuleerd.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Online.nl Eigen modem configuratie en problemen : 5 30 mrt 2020
Online maximaal internet pakket Snelheid : 2 18 mrt 2020
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wat is deze firmware in mijn modem? Eigen modem configuratie en problemen : 5 22 okt 2019
Help!! online.nl instelling voor fritz box 7340 Eigen modem configuratie en problemen : 7 29 sep 2019
Advertentie