Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Pagina 2 van 2: 12
|
landelijke storing?
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 09 February 2011, 08:57
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Online.nl???? OFFLINE.NL!!!! Ook hier al vanaf 5 februari 2011 geen internet én telefonie. Zou 6 februari opgelost zijn. NIET DUS. Sindsien alweer 3 keer gebeld met de "klantenservice". Het is toch belachelijk dat een storing nu al 5 dagen kan/mag duren ... Telkens van het welbekende kastje naar de muur gestuurd. En elke keer wordt de KPN als boosdoenner neergezet. Erg makkelijk om het op een ander af te schuiven. Ik heb toch een abonnement bij Online, niet bij KPN. Hoe de relatie tussen Online en KPN is, hoef ik als klant niet de dupe van te worden. Volgens online zijn er meerdere klanten die nu nog steeds geen verbinding hebben. Klopt dit? Abo: ADSL Extra + Telefonie Totaal |
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 09 February 2011, 09:23
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Online huurt de lijn van KPN (althans dat staat op de factuur), dus denk dat het inderdaad een KPN telefoonlijn is. |
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 09 February 2011, 10:35
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
We hebben verder geen abonnement bij KPN. Alles gaat via Online. Dus ook geen kiestoon als we de Livebox ontkoppelen (had dit al geprobeerd). Echter geeft de "klantenservice" als reactie: Er is een storing bij KPN / KPN moet dit verhelpen / We hebben KPN een reparatieverzoek gestuurd / Er zijn lijnen gekruisd bij KPN. Oftewel, alles is de schuld van KPN en niet van Online. Althans volgens de medewerkers van de "klantenservice". |
|
|
N8_W8 |
Geplaatst op 09 February 2011, 12:23
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Ik heb ook een abonnement bij Online. Ik heb Snel Internet exlusief Telefonie. Nou, ik heb dus wel internet, maar die is sinds een paar dagen rete traag en dit heeft volgens mij dus echt wel met die storingen te maken. Volgens Online is er niets aan de hand... jaja... Ik woon in de omgeving Leiden, Zuid-holland. Zijn er toevallig meer mensen in de regio met dit probleem? |
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 09 February 2011, 12:42
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Online doet blijkbaar niet aan klantenbinding deze week. Slechte of geen service verlenen en de klanten afschepen met standaardantwoorden. @N8W8 wij wonen in de achterhoek, dus het lijken toch landelijke problemen te zijn |
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 09 February 2011, 14:47
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
@oppie "Dat er tegelijk meerdere mensen met problemen zijn is niet raar. Zijn dan individuele problemen die niets met een storing van doen hebben. Ook kunnen er meerdere oorzaken zijn voor een probleem." Dus jij vindt het logisch dat wij nog steeds geen telefonie en internet hebben, ondanks dat de landelijke storing verholpen is??? Jij wilt dus zeggen dat ons probleem niets maken heeft met die storing van vrijdag??? |
|
|
N8_W8 |
Geplaatst op 09 February 2011, 15:52
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
@oppie Het is vrij simpel. Ik had altijd uitstekend internet en nu is het tergend traag. Ik heb alle standaard dingen al gedaan zoals kijken naar de bedrading, router reset enzovoort. Er zijn meerdere mensen die bij Online zitten bij mij in de buurt die met het zelfde probleem zitten dus het zal wel niet aan mij liggen. |
|
|
N8_W8 |
Geplaatst op 09 February 2011, 16:08
|
Activiteit Berichten: 6 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Wat is dan wel het probleem? Toch gek dat het van de één tot de andere dag opeens niet meer goed werkt. |
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 10 February 2011, 09:38
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
Dag 6 inmiddels ingegaan. Nog steeds géén telefonie/internet. Maar weer eens gebeld met de "klantenservice" (een naam die ze helemaal niet mogen dragen, wat een waardeloos volk werkt daar zeg). Wordt mij verteld dat het nu aan de modem ligt. ERG VREEMD. Zondag melden ze dat er een landelijke storing is. Vanaf maandag wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd, dat het probleem bij KPN ligt. En nu is het opeens de modem ..... Als ik geluk heb ontvang ik deze zaterdag, anders maandag. Dat kan toch niet ?!?! En wat als het de modem niet is? (sowieso erg vreemd, dat de modem het begeeft, op het moment dat er een landelijke storing is). Dan zijn we al 10 dagen onderweg en nog steeds niet verholpen. 1 ding weet ik zeker. Ons zijn ze als klant, want zo laten wij ons natuurlijk niet behandelen. |
|
|
wjhkrus |
Geplaatst op 12 February 2011, 16:05
|
Activiteit Berichten: 7 Lid sinds: 09 Feb 2011 |
@azsxdc Vandaag de modem ontvangen, gelukkig werkt alles nu weer. Alleen ERG JAMMER dat het allemaal zo lang heeft moeten duren. Zoals u zegt, moet eerst de modem uitgesloten worden ... waarom duurt het dan een week (waarin we zoals eerder gezegd, van het kastje naar de muur worden gestuurd) voordat we die modem ontvangen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 2 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'landelijke storing?', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
storing | Storing | : 1 | 14 Aug 2019 |
Storing 21-2-2018 Geen internet | Storing | : 6 | 27 Feb 2018 |
Storing | Algemeen | : 1 | 05 Nov 2016 |
Storing Online/Kpn | Onopgeloste aangemelde problemen bij Online | : 23 | 26 Oct 2016 |
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. | Eigen modem configuratie en problemen | : 5 | 30 Aug 2016 |
Advertentie