obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
landelijke storing?
idazzle
ik heb sinds deze ochtend geen internet meer.
vannacht tot 0:30 uur nog wel.

Is dit een onderdeel van de storing of moet ik mn router vervangen.

deze heb ik natuurlijk al gereset.

omgeving: reeuwijk
abo: adsl snel

graag jullie reactie
 
idazzle
op ander forum al berichten gekregen over 70.000 andere storing.
dussss

maar w8en totdat het verholpen is.

PS bedankt buren voor het sharen van de internetverbinding :-P
 
idazzle
GrinGrinGrinGrinGrin
we zijn weer in de lucht ,niet volle snelheid, maar toch.....
GrinGrinGrinGrinGrin

dit bericht kan gesloten worden!
 
TH
Midden friesland

Hier om 16.00 uur is de snelheid weer normaal
Modem traint in op maximale waarden
 
MikeTheBike68
Shock

Hier in Limburg (gemeente Maasgouw) dus nog helemaal niks. Klantenservice reageert niet meer.......

Dit is al de het 10e probleem in 3 maanden ONLINE. Geen verbinding, lage snelheid, kapot modem etc etc.

Ik heb het helemaal gehad met ONLINE. Was ik maar NOOIT overgestapt van KPN naar ONLINE.

Denk dat ik maar ga opzeggen bij ONLINE per direct en de zaak voorleggen aan mijn rechtsbijstand verzekeraar (via een ingebrekestelling) en Tros/Radar ofzo iets.

Grtz Mike

EMAIL KLANTENSERVICE: Conclusie: standaard antwoord en je probleemstelling wordt helemaal niet gelezen.

Communicatie met ONLINE (lees van onder naar boven)

Wellicht dat u niet goed heeft gelezen maar de, door u voorgestelde, beschreven handelingen had ik al verricht. Dit stond nl. in mijn probleemstelling.

Na diverse malen het modem te hebben uitgezet en zelfs gereset is er nog steeds geen verandering.

Graag wil ik u verzoeken ZO SPOEDIG MOGELIJK telefonisch contact met mij op te nemen op nummer 06-#########

Mike *****


Op 5 februari 2011 14:50 schreef Online Klantenservice het volgende:
- Tekst uit oorspronkelijke bericht niet weergeven -

Geachte heer/ mevrouw Mike,

Hartelijk dank voor uw bericht, wij begrijpen dat u een vraag heeft aangaande uw internetverbinding, u geeft aan dat u momenteel geen goed werkende verbinding heeft.

Hierbij geven wij u te kennen dat er een storing is geweest op het netwerk van Online, deze is inmiddels verholpen en uw verbinding zou weer moeten werken. Mogelijk dient u het modem een reboot te geven door het modem 1 minuut van de stroom te halen.

Mocht u onverhoopt nog steeds problemen ervaren met uw verbinding dan vernemen wij dit graag in een antwoord op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

Online

Original Message Follows: ------------------------
klantinformatie
naam: ********
klantnummer: W*******
e-mailadres: *****.********@gmail.com
abonnement: DSL_FT_FAMILY
gekozen fase (clc): producten, voorwaarden, acties
extra diensten: Telefonie
besturingssysteem: Windows 7
contact telefoonnummer: 06*********
vraag

Graag mij met spoed bellen. Storing zou volgens jullie verholpen moeten zijn dd. 05-02-2011. Na herstart nog steeds geen internet en telefoon. Dit is al de zoveelste keer dat er iets mis gaat. Met KPN Internet Plus bellen in 4 jaar nog nooit 1 (merkbare) storing gehad. Was ik maar nooit overgestapt.
 
TH
Ik heb weinig storingen mogen ervaren met Online, ben al sinds het wanadoo tijdperk bij hun klant.
en tot heden bijzonder tevreden over de stabiele internetverbinding.

Ik geef toe in de orange periode was de helpdesk twijfelachtig, maar ze hebben zeker iets gedaan met de kritiek.

Ik heb ook wel andere vrienden met online en wordt altijd keurig te woord gestaan door de helpdesk.

Maar goed ik bel dan ook even, met de mail heb ik weinig ervaring.
 
MikeTheBike68
Ben sinds een paar minuten weer ONLINE. Mijn standpunt blijft echter ongewijzigd. Het zal wellicht een combinatie zijn factoren maar toch de ONLINE problemen waren er nooit een issue bij KPN.

Grtz Mike
 
TH
Toen KPN net begon met internetbellen waren de aanloopproblemen gigantisch, maar goed.
Verder geen ervaring met KPN, maar wat ik er over hoor meestal positief, maar niet 100% storingsvrij.

Wat ik misschien wel even moet vermelden dat ik altijd met een eigen modem (dus in eigen beheer) bij online zit, scheelt ook weer 1 euro per maand

Met een Abo van 8 mb zit je gewoon aangesloten via KPN (powered by KPN) en heb je dezelfde betrouwbaarheid alleen tegen een betere prijs.

De door online standaard modems zijn budgetmodems, meestal zijn met goede aftermarkt modems veel storingen te verhelpen/voorkomen.

Wellicht kun je even een ander modem aansluiten om te zien of dit verbetering geeft.
 
MikeTheBike68
Zou een optie kunnen zijn een eigen modem. Voorkeuren?

Grtz Mike
 
TH
Draai zelf nu naar volle teveredenheid met een Linksys/Cisco WAG120 Goed modem voor redelijke prijzen en nederlands menu
Deze worden nu meende ik voor rond de 60 euro aangeboden.

Verdere aanraders zijn ook Draytek en Fritz!

Op dit forum vind je wel een topic waarin staat welke modems funktioneren.

Ga in ieder geval niet voor goedkope merken zoals Sweex en Sitecom.

P.S. Werkt niet icm telefonie van Online!
Gewijzigd door TH op 05 februari 2011, 22:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'landelijke storing?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Storing : 1 14 aug 2019
Storing 21-2-2018 Geen internet Storing : 6 27 feb 2018
Storing Algemeen : 1 05 nov 2016
Storing Online/Kpn Onopgeloste aangemelde problemen bij Online : 23 26 okt 2016
voip ligt eruit bij huawei hg655d van online na ''storing''. Eigen modem configuratie en problemen : 5 31 aug 2016
Advertentie