obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
ip
sahrawi
hello beste mensen,ik ben nieuw op het forum,heb pas maand geleden internet van online aangesloten,maar heb en vraag over de ip,als ik het goed heb ik en static ip vast ip verandert nooit,maar jullie kenne tuurlijk de nieuw chatroulette gektte,mijn ip is daar gebokeert en nee ik heb niks verkeerds gedaan behalve met mant cam gespeeld wist niet dat het niet meer toegelaten is,zlu graag willen weten of static ip kan laten veranderen naar dynamic ip.
hoop het zo en beetje hebt kunne uitlege,



groet:sahrawi

alvast bedankt
 
I R Baboon
Voor zover ik me kan herinneren is bij Online een dynamisch ip adres van toepassing.
Alleen krijg je zelden een andere ip toegewezen.
Soms krijg je bij een modemwissel of DHCP server storing een ander ip adres.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sahrawi
mmm.dus als ik onlien vraag of ze mijn nieuw ip wille to wijzen kan dat of kan ik het op mijn buik schrijven
 
I R Baboon
In 99 van de 100 gevallen: ja.
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
sahrawi
haha is het ja ik krijg ik nieuw of ja van o mijn buik schrijven
 
I R Baboon
99 maal op je buik schrijven..Pfft
Kijk voor de beste satelliet links naar [url=Satelliet.start-plaats.nl]Satelliet.start-plaats.nl[/url]
 
DiaboliQ
Volgens mij krijg je niet zomaar een nieuw IP-adres. Juist om tegen te gaan dat mensen die ergens geblocked worden weer met een ander IP aan de slag kunnen. Vroeger was het irritant omdat je met inbellen elke keer een ander IP kreeg.
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
sahrawi
no dan weet ik genoeg alvast bedankt voor de time,fine nacht
 
Wanabo
Een dag je modem uitzetten wil nog wel eens een nieuw ip adres opleveren.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ip', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie