obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier je vragen over webspace
 Onderwerp afdrukken
Directory Listing Denied
LFJLFE
Hallo,

Ik heb bij Online.nl een domein laten registreren en een website basis abonnement genomen. De webhosting is gelinkt aan het domein.
Als ik dan www..nl in de browser typ, krijg ik de melding: Directory Listing Denied This Virtual Directory does not allow contents to be listed.
Ik upload de website met FileZilla.
Er is ondertussen ook een case van aangemaakt, maar er is al dagen geen reactie. Ik wil graag zo snel mogelijk de website in de lucht...

Groet, Julia
 
DiaboliQ
Volgens mij heb je dan gewoon geen index.html geupload.
http://www.nedcomp.nl/db/kbase/40314.aspx
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
LFJLFE
Gelukkig weet ik nog net genoeg van websites maken om te weten dat het index.html bestand van belang is Smile
Dus, ja er is een index.html bestand geupload...
 
LFJLFE
Nog even een aanvulling...
Als ik in de webbrowser ftp://home.online.nl/ typ en vervolgens mijn inloggegevens invul, krijg ik wel mijn website te zien (ftp://home.online.nl/index.html)
 
DiaboliQ
Dat is het probleem dus. home.online.nl is alleen voor de 20MB gratis webruimte.
Je moet echt uploaden naar www..nl
_______________________________________________________________________________________________
P5K/EPU mainboard / Intel Core 2 Quad 2,66Ghz / 4GB Mem / GeForce GTX470 1280 MB GDDR5 / 2 x 750GB SATA / Cooler Master Powersupply and CPU Cooler. Now i lose
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Directory Listing Denied', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie