obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Wat is er mogelijk met het modem en hoe doe je het? Hoe kom je in het configuratiescherm? Heeft deze router wireless? Waar vind je wat in de schermen? Kun je nog extra dingen instellen, bijv. via telnet? Zijn er problemen bekend met dit modem? en hoe los je ze op?
 Onderwerp afdrukken
Wachtwoord verbinding
woephilip
Ik heb vandaag eindelijk mijn internet beschikbaar.

Mijn modem staat een verdieping hieronder gelijk gelinkt met een ethernet-kabel aan mijn pc (een lange kabel, niet die van online). Zo ontvang ik mijn internet naar mijn pc.

Ik vind het lekker echter om ook het draadloze gedeelte te gebruiken voor mijn telefoon en laptop.

Hoe verander ik het wachtwoord en de beveiliging van mijn modem/verbinding?
Als ik bij de opties mijn wachtwoord probeer te veranderen, dan zegt hij dat mijn oude wachtwoord fout is. Ik weet echter uberhaupt niet wat mijn oude wachtwoord is.
Ik dacht dat het hetzelfde wachtwoord zou zijn die ik van online heb gekregen voor mijn online en de e-mail van online.
Waar kan ik dat wachtwoord vinden en is dit ook daadwerkelijk het wachtwoord die ik nodig heb om mijn verbinding af te schermen van anderen.

Daarnaast: Heeft het kanaal waar ik op zit (veranderd van 6 naar 8) alleen te maken met de internet snelheid voor draadloos internet of ook als het gelinkt is aan een ethernet kabel?

Alvast bedankt
 
woephilip
gelukt! dank U Smile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wachtwoord verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Wifi verbinding voor mijn pc. WiFi : 2 03 jan 2020
Wel verbinding, geen internet Storing : 1 30 dec 2018
5 dagen na bericht van oplevering nog steeds geen verbinding Opleveringsproblemen : 4 07 dec 2018
DSL verbinding valt elke 15 tot 20 minuten uit Storing : 6 02 dec 2018
Verbinding nefit easy met ZyXEL Zyxel configuratie en problemen : 5 28 jun 2018
Advertentie